תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
מחירים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שהתברר לי בדיעבד, דרך מכר שהמחירים בחב' הסלולאריות הועלו יצרתי קשר עם החב' על מנת לברר, והתברר שהעניין אכן נכון, הדמי שימוש הועלו ביותר מ-50% וגם מחיר השיחה. החב' אפילו לא טרחה להודיע על עליית מחירים, וגם אם אני רוצה לעבור מסלול זה עדיין יקר יותר ולא משתלם עבורי. איך יתכן שהצטרפתי למסלול מסויים ומתי שבא לחב' הם מעלים את המחירים איך שבא להם (פעם שניה השנה). ביקשתי להקפיא את המנוי לפחות לתקופה מסויימת, ואז נאמר לי שאצטרך להמשיך לשלם עבור דמי מנוי או שאאבד את הקו. אינני מבינה את פשר החוצפה הזו, כאשר רכשתי את מכשירי שילמתי עבור המס' שברשותי, ואינני מבינה איך אפשר לקחת לי את המס' אם אני רוצה להקפיאו לתקופה מסויימת, ולמה אני אמורה להמשיך ולשלם דמי מנוי אם המכשיר סגור ואני רוצה לצאת כרגע מהמסלול???
משהו צריך לשים קץ לעניין הזה שהחב' הסלולאריות עושות מה שמתחשק להם עם המחירים ומשחקים ככה עם לקוחותיהם.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה יצרתי קשר עם גברת חייט ונושא פנייתה טופל באופן אישי ומלא ונמסרו לה תשובות. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה