טלי און, קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
אנו מתנצלים על השתלשלות הארועים כפי שמתוארים בפנייתו של הלקוח, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לו.
חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו. |
תגובה: |
עם קבלת פנייתו של הלקוח, וכחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, הענקנו ללקוח הנחה נוספת בסך של 800 ש"ח לרכישת מכשיר ה-DVD, אולם הלקוח החליט לבסוף לבטל את העסקה.
|
פתרון: |
|
|