תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור השרון איזור:
ניופאן שם בית העסק:
אי הספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-16/12/05רכשתי בחנות הדגל של ניופאן- "הוליווד סינמה סטור" ברחוב שנקר 7 בהרצליה DVD דנון 3910 בשווי 10000 ש"ח ששולמו במזומן (קש) ביום ההזמנה ונאמר שתוך שבועיים יסופק המוצר. כל סוף שבוע הובטח שהמוצר יגיע ביום זה או אחר אך עד היום ( 26/1/06) חודש וחצי לאחר מכן, המוצר לא סופק. בסופו של דבר החלטתי לוותר על המוצר ודרשתי את כספי בחזרה -החברה רצתה להחזיר לי את הכסף בצ'ק (שילמתי בקש!). ומרוב שהחברה נמאסה עליי אני מוכן לוותר על תביעה רק שיחזירו לי את הכסף ששלימתי ושיעזבו אותי לנפשי. ניופאן זה לא מה שהיה פעם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על זה שהכסף המזומן ששילמתי שהה אצלהם במשך חו פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על השתלשלות הארועים כפי שמתוארים בפנייתו של הלקוח, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לו. חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו. תגובה:
עם קבלת פנייתו של הלקוח, וכחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, הענקנו ללקוח הנחה נוספת בסך של 800 ש"ח לרכישת מכשיר ה-DVD, אולם הלקוח החליט לבסוף לבטל את העסקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה