תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור חיפה איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
מרכז מת"מ חיפה כתובת:
פגיעה וזלזול בלקוח תקלה חוזרת איבוד מידע יקר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הגשתי תלונה בעבר על כך שבעקבות עדכון גרסא במכשיר שהיה ברשותי מסוג סמסונג 944 איבדתי את על תוכן המכשיר . לאחר דין ודברים (4 ביקורים ) הוחלף לי המכשיר למכשיר דור 3 מסוג lg וחוייבתי ללא ידיעתי על שני המכשירים + חבילת אינטרנט בסך 25 שח גם ללא ידיעתי וראו זה פלא לאחר מס חודשי שימוש (9 חודשים ליתר דיוק) גם מכשיר זה דורש איפוס ואיבוד התוכן במקומו אני הייתי אמור לקבל מכשיר משופץ ולאבד את כל התוכן מלבד זכרונות מס טלפון אך בגלל שלא טרחו להעתיק את זכרונות הטלפון לכרטיס הסים או להדפיס את הזכרונות של מספרי הטלפון וקודים שאפסנתי שם הם ביצעו איפוס של המכשיר שגרם לי לאיבוד כל האינפורמציה יש לציין שבכל התהליך היה מעורב חיים חלפון מנהל מרכז השירות בסופו של דבר הם הציעו לשלוח את המכשיר הפגום לשיחזור אצל היצרן מה שלא מבטיח תוצאה . אין גבול לחוצפה שלהם כשדרשתי לנתק את המנוי הוסבר לי שלא אוכל לדבר במכשיר זה עם רשת אחרת ממש כובלים אותי אליהם אנא עזרו לי!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר אבקסיס על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה