תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
ראשל"צ סניף בית העסק:
תקלה במכשיר LG U8330I נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר לפני 9 חודשים בנקודת שרות הנ"ל. מאז כבר לפחות 5 פעמים היתי בנקודת שרות עם תקלות שונות שמסתבר אופייני לדגם. לאחר חודש היתי בבדיקה למה מכשיר מתחמם תוך כדי שיחה, נאמר לי שזה בסדר והכל תקין.לאחר מכן היו בעיות באוזניה ורמקול וסיפורים על קורוזיה. לאחר מכן הגעתי עם תקלה במסך ב-18.1.06, מכשיר הוחזר לי לאחר תיקון ונאמר לי שהתקלה עקב קורוזיה שמצאו במכשיר עקב שימוש לא תקין, נאמר לי שניקו והחליפו (לא ברור מה) ולקחתי מכשיר תקין אך לאחר יומיים בעיה חזרה. כאשר הגעתי שוב לנקודת שרות וביליתי זמן מה נאמר לי שלא ניתן לתקן והכל בגלל קורוזיה. ביקשתי להחליף מכשיר מכיוון ש הוא עדיין באחריות יצרן והוא כנראה פגום מהתחלה. קיבלתי סירוב, הציעו לי לרכוש מכשיר נוסף והחזר של 15 דק' שזה נראה מגוחך. הנני חייבת לציין שהיו לי מכשירים של נוקיה וסמסונג ולא שמעתי סיפורים על קורוזיה ומבחינתי לא שונה אופן שימוש במכשירים. בסוף יוצא שקניתי מכשיר משוכלל שלא מוצלח בכלל ולמרות שהוא באחריות יצר לא מוכנים להחליף . מעבדת שרות אחרת שראתה את התקלה אמרו לי שזה אופייני לדגם ויש פניות רבות עם אותה תקלה. אז אני שואלת ,למה אני צריכה לשלם על באג יצור. שלחתי פקס למח' פניות ציבור של אורנג' אך ללא מענה
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה אישי ומתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת שקטרוד על הבאת הנושא לידיעתנו ומקווים כי תבחר לממש את הצעתנו הייחודית תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה