תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור הדרום איזור:
משרד הבריאות שם בית העסק:
התחנה לבריאות המשפחה דימונה ד כתובת:
יחס ושירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה השירות והיחס בתחנה זו הוא ממש זוועה זאת מכוון שתחנה אחת בדימונה נסגרה והאחיות בטיפת חלב דימונה ד אינן עומדות בעומס, ואינן מצליחות לתת שירות הולם(בתחנה ישנן 2 אחיות בלבד)זה מתבטא בעובדה שאין, טורים החיסונים נעשים באיחור. דוגמא אישית שלי: ילדתי בערב כיפור בשעה טובה .עקב החגים התחנה הייתה סגורה וכשהלכתי לתחנה בתאריך 27/10/05 לאחר כשבועיים ע"מ לבדוק שהכל בסדר עם התינוקת הגעתי לתחנה קבלת הפנים הייתה ממש מגעילה "למה לא התקשרת?" עניתי לאחות שכל הבוקר אני מנסה להתקשר אך או שהקו תפוס או שאין תשובה"(כמובן שהנוהל הוא שתינוק בפעם הראשונה איננו מחוייב בקביעת תור) האחות התחילה להתלונן בפניי שהיום היא קיבלה כבר 3 תינוקות חדשים ושהיא לא יודעת מתי היא תקבל אותי בקיצור הרגשה מאוד לא נעימה במיוחד כאשר את אחרי לידה כמובן שזעמתי נורא ואמרתי לה שזאת לא הבעיה שלי מבחניתי היא אמורה לתת לי את השירות שמגיע לי כמובן לאחר המתנה של כ-שעתיים לבסוף התקבלתי רק חבל שזו האוירה שנוצרה בתחנה עקב העומס (לדברי האחיות שטוענות שהן מתלוננות בהנהלה אך לא נעשה דבר). יש לציין שהלחץ והאווירה היו עוד בתקופת מעקב ההריון.
אני אינני מצליחה להבין כיצד תחנה שהמורה לתת את כל התמיכה והעזרה ע"מ לעודד נשים להגיע לתחנה ולעקוב אחר החיסונים והטיפולים עושה בדיוק את ההפך הגמור .
אני שוקלת את האפשרות שלא להגיע לתחנה ולנסות לעשות את החיסונים והמעקב אצל רופאת המשפחה, חבל שככה אני ועוד נשים רבות אשר מרגישות וחושבות כמונ.
עלבון סוג הנזק :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה