תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור ירושלים איזור:
רנואר שם בית העסק:
קניון מלחה (ירושלים) כתובת:
קניון ירושלים סניף בית העסק:
חוסר אחריות וזילזול בלקוח!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הזמנתי בגד מחנות הבגדים "רנואר" (נשים). כפי שהובטח לי- הבגד היה אמור להגיע תוך 4 ימים... מאחר ולא פנו אלי כפי שנאמר, באתי לחנות ונאמר לי כי היה עיכוב ויקח עוד כמה ימים... לאחר כשבוע הגיע הבגד... חשוב לציין כי אינני ירושלמית ולכן לא יכולתי לבוא לחנות לבדוק כל פעם אם הבגד הגיע.... מאחר והמידה לא התאימה הזמנתי שוב את המידה המתאימה וכעת כבר כחודש וחצי ("קצת יותר" מארבעה ימים כמו שהובטח לי בשנית שיחזרו אלי כשהבגד יגיע...), ניסיתי וניסיתי להתקשר לחנות וכל הזמן תפוס!!!! או שלא עונים... ממש זילזול!!!! הייתי מתקשר המון פעמים כמעט כל יום, על חשבון הפסקות מעטות שיש לי במשך היום!!!!! כמו"כ התקשרתי לשירות הלקוחות והשארתי הודעה שיחזרו אלי ולא חזרו אף פעם!! אתמול סופסוף ענו לי בחנות וביקשו שאפקסס להם את חשבונית הקניה, ואיך שהם יקבלו אותה ויראו את הפרטים, יתקשרו אלי וידונו איתי בעניין... שלחתי וכמובן לא חזרו אלי... התקשרתי לאחר כמה שעות והפקידה "התמימה" הבטיחה לטפל בזה ולחזור אלי ב-13:00 בצהריים ביום שלמחרת (=היום), היא התנצלה ואמרה שהיא אחראית החנות ואף פעם לא שמעה על המקרה (למרות שבעבר באנו לחנות וכבר אמרו שיטפלו בזה...).אני מחכה ומחכה היום והיא לא חוזרת אלי, מכיוון שהייתי באיזור ירושלים, נסעתי לקניון, באתי לחנות וניגשתי לאחת המוכרות לשאול מי אחראית, היא הצביעה לי על אחת מהן, בחורה שהסתובבה בחנות בנחת ללא מעש מיוחד... ניגשתי אליה ושאלתי אם איתה שוחחתי אתמול בטלפון (הרי הבטיחה שתחזור אלי ב-13:00 וכבר השעה היתה 15:30...), היא הסמיקה והסמיקה וענתה "בדיוק אני בדרך לטלפון לצלצל אליך"... (מעניין, זה ממש לא היה נראה כך...!!!!). בקיצור- היא הסבירה שהיתה טעות וההזמנה כלל לא בוצעה או שהיא אבדה איפה-שהוא בדרך... והיא הזמינה את הבגד שוב, מלבד זאת הם יזכו אותי ב-50 ש"ח מתנה בקניה בחנות שיצורפו לבגד כשאבוא לקחת אותו מהחנות...
מכיוון שאני לא ירושלמית ומטריח אותי לבוא שוב ושוב כדי לדרבן אותם להתיחס אלי!!! ביקשתי אם יוכלו לשלוח לי את ההזמנה בדואר ונעניתי לשלילה!
איפה הבושה???? אני שואלת... מזה שירות לקוחות אם לא להביע את שובע הרצון של הלקוח?? חוצפה!! כחודשיים אני מחכה לבגד... האירוע שלכבודו רכשתי אותו כבר עבר...!!!!! לעולם לא חזרו אלי מהחנות כפי שהובטח לי!!! ועוד כפיצוי נותנים לי 50 ש"ח (כסף קטן (במיוחד לעומת עלות הקניה)... איזו השפלה אחרי טירטור שכזה!!!! ומי יודע אם אקבל את זה בכלל, לא הסכימו לתת לי שום זיכוי לזה... אמרו שזה יצורף לבגד...).
איפה הבושה? איפה היחס ההולם והאנושיות????
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם (זיכוי בחנות) ומשלוח הקניה על לבית פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שירות שם ותפקיד:
קראתי את מכתבך בעיון. אבדוק את כל הפרטים עם החנות המדוברת ואשמח לתת מענה הולם לפנייתך בהקדם האפשרי. (חשוב לי, עם זאת, לציין כי הודעה ממך בשירות לקוחות התקבלה רק ביום ד' האחרון, וכשניסינו להשיגך טלפונית לא היה מענה ואף לא היה לך משיבון להשארת הודעה). תגובה:
פנייתך תטופל בהקדם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה