|
|
|
|
|
|
|
|
אינטרנט |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
וואלה שופס |
שם בית העסק: |
הפרת התחייבות וואלה שופ לזמן אספקה - ללא פיצוי כספי |
נושא התלונה: |
קם יאיר |
שם/כינוי: |
יום שישי 05 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שקניתי מצלמה דיגיטלית (canon A520) ב"וואלה שופ" הוכרזתי כזוכה, נתתי את פרטי הויזה והמתנתי למצלמה. המצלמה לא הגיע בזמן עפ"י תחייבות וואלהשופ (14 ימי עסקים) - קבלתי את המצלמה בדיוק לאחר חודש אחרי מסע של התחננויות ושכנועים (במתן מספר הויזה הבטיחו לי תוך 3 ימים).
לצערי עד רגע זה למרות ש"וואלה-שופ" מודה בטעות (נמכרו מצלמות שלא היו במלאי החנות) היא לא מוכנה לשלם פיצוי כספי (ולא שקל אחד !) למרות שהפרה התחייבות לאספקה תוך 14 יום !
וואלה שופ מגלגלת את האחריות לחנות שמספקת את המצלמה - ואותי זה לא צריך לעניין.
בכדי להתחמק מפיצוי מוצעים פריטים מאוד לא שימושיים וחסרי ערך - לצאת לידי חובה. אני הצעתי סכום סמלי של 150 ש"ח אך וואלה שופ מתעקשת שלא לתת פיצוי ולו של שקל אחד !
השתלשלות האירועים והטיפול בנושא חמור יותר מהמקרה עצמו אין בדפים אלו מספיק מקום לתאר זאת !
|
ועלבון ונזק ו |
סוג הנזק : |
פיצוי סמלי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
וואלה שופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|