|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
H&O |
שם בית העסק: |
תל אביב |
כתובת: |
שרות |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שקיבלתי מספר מתנות מסניף ירקונים וביקשתי להחליף אחת למידה גדולה יותר נאמר לי כי הרשת אינה מחליפה בגד ללא פתק החלפה אך לצערי חברתי שקנתה את הבגד לא קיבלה מעולם פתק כזה. חברתי שהיא גם חברת מועדון יצרה קשר טלפוני עם שרות הלקוחות של החברה אך גם שם לא קיבלה תשובה נאותה לאחר שהסבירה כי לא איבדה את הפתק אלא לא קיבלה אותו מעולם. התשובה שקיבלה היתה כי אין הם חורגים מן הנהלים של החברה ולא משנה אם לא קיבלה פתק החלפה או איבדה אותו...
|
על החברה לתת שרות טוב יותר ולגרום ללקוח לחזור שנית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
H&O שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|