תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור השרון איזור:
המכרז של המדינה שם בית העסק:
אי אספקת מוצר (איחור) נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
זכיתי במכרז בפלסמה 42 של גרונדיג (אספקה ע"י ניופאן) כאשר מובטח אספקה עד 21 יום. לאחר המועד (3/1/06) קבלתי ע"י ניופאן התנצלות והבטחה לאספקה בתוך שבועיים. גם כאן "נאדה". שוב הבטחה לאספקה בתוך שלשה שבועות ע"י ניופאן והסבר ע"י המכרז של המדינה שניופאן הודיעה להם כי המכשיר יגיע בתחילת פברואר ואז ייצרו איתי קשר. ע"פ התקנון הפיצוי 5% אך לא יותר מ 100 ש"ח. האם לא עלוב ???
תודה, אלון
תשלום כ חודשיים מראש ?! סוג הנזק :
פיצוי מלא של 5% ואספקה מיידית של המוצר או תחליף לפ פתרון נדרש :

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו אכן היה עיכוב באספקת המוצר. חברת ניופאן יצרה קשר עם הלקוחות והביעה התנצלותה. המוצר נמצא כרגע בשלבי אספקה. לגבי הפיצוי- הלקוח אכן יקבל זיכוי ע"ס 100 ש"ח בכפוף לתקנון חוברת המכרז של המדינה. ושוב אנו מביעים את הנצלותנו הכנה בפני הלקוח. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה