תלונות משק צוריאן

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השפלה איזור:
משק צוריאן שם בית העסק:
קופסה גדולה למוצר קטן, הטעיית הצרכן! נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי גבינת פטה מתוצרת מחלבת משק צוריאל. הקופסה בנפח של כ-600 מ"ל, בד"כ מתאים לממכר 400-500 גרם גבינה (במרבית החברות). להפתעתי גיליתי בביתי כי בקופסה הגדולה קוביונת גבינה קטנה בת 200 גרם בלבד. כמוכן משקל המוצר מופיע רק בתחתית האריזה. אילו ראיתי לא הייתי קונה, המחיר אינו זול (18 ש"ח). פניתי למוקד השירות, השארתי הודעה, אך לא נעניתי. אני חש מרומה!
עוגמת נפש סוג הנזק :

משק צוריאן שירות לקוחות

, תגובה:
שירה, מנהלת שרות לקוחו שם ותפקיד:
ארז שלום! הצטערתי לשמוע שלא היית מרוצה מקנייתך. הקופסאות של הבינה חייבות להיות גדולות משום שהן מכילות את הנוזלים בהם משתמרת הגבינה. על גבי האריזה מצויין משקל הגבינה עצמה ולכן אינני סבורה שמדובר בהטעיית הציבור. לגבי פנייתך למוקד השירות: אם איני טועה, חזרתי אליך במייל וכתבתי לך את תשובתי. צר לי כי אתה מרגיש מרומה, הגבינות שלנו הן טעימות ובאיכות מעולה. תגובה:
כתוב לי את כתובת מגורך ונשלח לך פיצוי, כדי שהרגשתך תשתפר. נשמח אם תמשיך לרכוש את המוצרים שלנו, בכבוד רב, שירה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה