תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הדרום איזור:
ישפאר שם בית העסק:
מכשיר DVD מקליט לא תקין, גם לאחר תיקונים והחלפות נושא התלונה:
זיו אמנון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏27 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף מאי 2005 רכשתי מקליט DVD של Lenco מחברת ישפאר.
(הקניה נעשתה דרך אתר וואלה שופס. מס' הזמנה: 659251)
לאחר כחודש התקלקל המכשיר בפעם הראשונה ונשלח לתיקון.
כשחזר מתיקון נאמר לי שהכל בסדר, אך הוא התקלקל עוד 3 פעמים נוספות, עד שנאותו להחליף לי אותו במכשיר חדש.
גם המכשיר החדש התקלקל כבר 3 פעמים ומחר אני שולח אותו שוב לתיקון.
יש לציין, שמלבד עוגמת הנפש שנגרמת לי שוב ושוב, מדובר גם בהוצאות נוספות.
עד היום גרם לי המכשיר לאבד מדיות רבות מאוד של DVD וכן להפסיד הקלטות חשובות של סרטים ותוכניות טלוויזיה.
בנוסף לכך, אני גר מרחק 30 ק"מ מתחנת השרות הקרובה בבאר שבע, כך שאני נאלץ לבזבז זמן וכסף נוספים, עבור כל פעם שאני לוקח את המכשיר לתיקון, ופעם נוספת כשהמכשיר חוזר מתיקון (14 פעמים עד עכשיו!!!).
אודה לכם מאוד אם תטפלו בעניין בדחיפות ובכבוד הראוי.
בברכה,
אמנון זיו
כספי, סוג הנזק :
החלפת המכשיר במכשיר תקין, או החזר כספי פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
ע"פ בדיקה במעבדה נמצא כי המכשיר תקין לחלוטין והדיסק התקוע במכשיר אינו מתאים לפורמט DVD (דיסק מחשב).לפנים משורת הדין ,הוחלט על החלפת המוצר . יש להקפיד להשתמש בדיסקים תקינים . בברכה תגובה:
החלפת המוצר . הנושא נסגר מול הלקוח . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה