תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
המשך חוסר יחס אם בכלל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר הוספתי את תלונתי לאתר,מיהרה החברה לחזור אליי וכביכול לטפל בבעיה. העניין שתגובה נאמר כי "נתנה מענה" אם לצטט את גברת מאיה הבר מנהלת קשרי לקוחות בחברת פרטנר. אז זהו שלא.אז כאשר חזרו אליי מהחברה כל שנאמר הוא -איך העזתי לחשוב אחרת- שאת הפתרון לבעיה ניתן להשיג בנקודת שירות. כמובן שהלכתי לנקודת שירות והבעיה לא נפתרה אלא להיפך,היא רק החמירה.כמובן שהובטח לי שיחזרו אליי והפלא ופלא לא חזרו אליי. אז אולי אחרי עוד הופעה באתר החברה תואיל בטובה לחזור אליי. נסכם זאת בתקווה שתכנית "ניידות המספרים" תכנס לתוקפה במהרה ובכך יתאפשר לי ולעוד אלפי לקוחות לא מרוצים לעבור מן אחת אל האחרת מבלי הטרחה של לאבד את מספר הסלולר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר כהן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה