תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מעריב שם בית העסק:
אי קיום חוזה נושא התלונה:
כדורי עמיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי בתאריך 17.10.05 לעתיון מעריב
לפי התוכנית הייתי אמור לקבל חודש ראשון חינם +5 חודשים במחיר 89 שח.
לאחר חודש שראיתי שבחודש הראשון חייבו אותי ב 45 שח ובחודש שלאחר חייבו ב 100 שח
התקשרתי למוקד מידע ונאמר לי שהחישוב נעשה כל בסיס כולל
כלומר חמישה חודשים שהתחייבתי במחיר 89 שח יוצאים 450 שח
לכן חייבו אותי ב 45 ועוד 4 תשלומים של 100 שח
בתחילת ינואר השנה התחלתי לחשוד שיש איזה קומבינה פה
התקשרתי למחלקת מנויים וביררתי כמה נותר לי עוד למנוי
ואמרו לי ש17.1 נגמר לי המבצע של 100!! שח ל 4 חודשים
כמובן שזה שונה לגמרי ממה שהבטיחו לי
ושביקשתי לברר זאת אמרו שהנציגה שטיפלה בי כבר לא עובדת שם ולכן אי אפשר לברר את זה.
לאחר תרעומת קשה מצידי החליטו "לבוא לקראתי" ולתת לי עוד חצי שנה של מנוי במחיר 89 שח שאומנם זה נחמד אבל לא מפצה על המחיר ששילמתי כבר .
כספי סוג הנזק :
פיצוי על החודשים שבהם שילמתי מחיר מלא+ הצעה למנוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
רויטל עמית-רז, מנהלת ה שם ותפקיד:
עמיר שלום רב ותודה על פנייתך! כפי שסוכם עמך בשיחת הטלפון מהיום, יתחדש המנוי שלך בימים הקרובים, ע"פ התנאים שתואמו בשיחה. אני מאחלת לך המשך קריאה מהנה ונשמח להמשיך לעמוד לרשותך בטלפון 9638500-03 או 5575* מדי יום בין 7:00-19:00 ובימי ו' בין 7:00-13:00. בברכה, תגובה:
ראו לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה