תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור חיפה איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
חיפה סניף בית העסק:
בעיות מתמשכות עם פאלפון נושא התלונה:
גרבלי מיכל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים שידרגתי את מכשיר הפאלפון שלי למכשיר מתקדם יותר עם כל השכלולים ומצלמה ומאז אין אפשרות למי שרוצה לדבר אותי להשיג אותי, בכל פעם לאחר ניסיון של התקשרות כושל עימי אני מקבלת הודעה שחיפשו אותי וצריכה לחזור אל אותו אדם. לפני כחודש פניתי לשרות של פאלפון שם אמרו כי הדבר אכן נכון אבל הם לא יכולים לעשות מאום אלה יפתחו תלונה ואז מחלקת השרות תיתן להם הוראה מה לעשות. לאחר שבועיים חזרתי לשם והסתבר שלא נעשה דבר והתלונה אפילו לא הועברה הלאה, לאחר דין ודברים הסכמתי להמתין יומיים נוספים וקיבלתי הבטחה שהם חוזרים אליי עם פיתרון. עברו שבועיים ושוב לא פנו אליי חזרתי אליהם ושוב הייתי צריכה לספר את כל הסיפור לקבל הסברים לא מתקבלים על הדעת. לאחר דין ודברים ארוך הם הסכימו להחליף לי את דגם הפאלפון אך אמרו שלא אקבל מכשיר חדש אלה מכשיר משומש אבל תקין לחלוטין, הסכמתי גם לכך, אבל למרבה הפלא מאז אומנם תופסים אותי אבל לא שומעים מילה ממה שאני מדברת המכשיר לא תקין. פניתי למוקד השרות הם אכן שמעו שהמכשיר לא תקין אבל כשביקשתי שהם עכשיו יגיעו אליי ויחליפו לי את המכשיר במקום העבודה או בבית כי באמת שאין לי זמן לבלות במוקדי השרות ואני גם כל כך מיואשת מהם שאין לי כל רצון להגיע לשם התשובה שניתנה לי היא שהם מצטערים השרות הוא רק ללקוחות עיסקיים או שזה יעלה לי כסף. כשביקשתי מנציגת שרות לדבר עם מי שמעליה תשובתה היתה שאין כזה... אז איך פותרים את ניפלאות פאלפון? אולי בעזרתכם?
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיגיעו אלי להחליף את הפאלפון ומין הראוי לאחר טירטו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה יצרתי קשר עם גברת גרבלי ופנייתה טופלה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה