תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
שינוי מסלול באצע נסיעה ועוד נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד מדור תלונות הציבור/ שירות לקוחות
אגד

שלום רב
היום (29.1.06) נסעתי בקו 167 מירושלים לאפרת. הקו שהיה אמור לצאת ב 15:00 יצא באיחור רב (כחצי שעה ) עקב הלווית הרב כדורי (שום תלונה עד כה).
עליתי על האוטובוס בידיעה שאם עליתי ב 15:52 בתחנה הראשונה ברחוב יפו ( מה שנקרא התחנה הזמנית לשעבר) אני אגיע הביתה( שכונת הזית באפרת) בסביבות 16:40.
כאשר הגענו לפניה מכביש 60 לכניסה הצפונית לאפרת נדהמתי לראות שהנהג לא פונה אלא נוסע ישר לכיוון הכניסה הדרומית לאפרת. נוסע לגבעת הדגן עם שלושה ילדים חולים שהלך לברר מה קרה חזר עם המענה: "הנהג רוצה לחסוך זמן ולא לנסוע לאורך אפרת פעמיים.........".
אני הגעתי הביתה ב 17:00. ניגשתי לנהג ושאלתי למה אני צריכה לספוג על גבי איחור כפול. לנהג לא הייתה תשובה רק " זה היה בסך הכל 17 דקות....
אין תלונות נגד הפקקים בעיר רק לא הגיוני שנהג ישנה מסלול.
האם המסלולים לא קבועים? והאם לנהג יש בכלל זכות לעשות כן ועוד בלי להודיע לנוסעים?!
נוסעים בעלי יעד מסוים יגיעו באיחור רב לביתם ויספגו עבור הנהג את האיחור . להזכירכם הנהג מקבל שעות נוספות מי יחזיר לי את הזמן האבוד עם ילדיי?! ( או כל פעילות אחרת שתכננתי?)
זוהי תלונתי השנייה בעניין זה. באוגוסט השנה בזמן ההתנתקות קרה אותו מקרה ועליו כתבתי לכם דרך אתר האינטרנט שלכם ועדיין לא קיבלתי מענה. (מצ"ב נספח העתק האימייל שקיבלתי מכם).
אני לא מרגישה צורך לקחת את פרטי הנהג עקב העובדה שבתלונתי הראשונה מאוגוסט היה זה נהג אחר שהחליט לקצר לעצמו את הדרך על חשבוני כך שהדבר היחיד שאני יכולה להסיק שאולי זוהי המדיניות.
בדצמבר פניתי אליכם עם מקרה חמור אף לא פחות – איחור של חצי שעה ביציאת אוטובוס עקב חסר באוטובוסים . גם לתלונה זו לא קיבלתי מענה (מצ"ב נספח עם המענה האוטומטי לפניה זו).

היחס שלכם לנוסעים מביש ומזלזל.

האם גם פניה זו תישאר חסרת מענה?




לטיפולכם הנאות אודה

שירה לוין מילוא
זית שמן 28/4
אפרת 90435
02-9309445
054-5689516


העתקים:
מועצה מקומית אפרת: מחלקת הנדסה. פקס מספר: 02-9932354
משרד התחבורה : האגף לתחבורה ציבורית. פקס מספר :02-6663108/22
אתר האינטרנט: "תלונה"


התייחסות נאותה ללקוחות וטיפול אמיתי בפניות פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית הרשי לי להתנצל על כך שלא קיבלת מענה לפניותיך הקודמות דרך אתר אגד שבשל כשל טכני לא הצלחנו "למשוך" ממנו תלונות על מנת לטפל בהן. הכשל תוקן וניתן כעת להפנות פניות בכתובת שלנו. לעצם העניין - אכן היו שיבושי תנועה קשים בעיר ירושלים בשל הלווית הרב כדורי, הדבר גרם לעיכובים רבים ושינויים מהותיים במפת תיכנון התנועה של אגד בקווים העירונים והבין עירוניים. לנהג אגד אין סמכות להחליט על קיצור מסלול קו על דעת עצמו. מסלול הקו אשר קיבל את אישור משרד התחבורה לצורך הפעלתו - קשיח לחלוטין. אבל, בכל כלל יש יוצא מין הכלל. ביום כמו זה שתיארת קיבלו הנהגים הנחייה לבצע את מסלולי הקווים במהירות האפשרית בשל העיכובים שכבר ניגרמו ובאופן חריג וחד פעמי הפעילו נהגים שיקול דעת על מנת לצמצם ככל האפשר את הנזקים שניגרמו ואני מצר על כי ניפגעת באופן אישי היות במקביל אליך היו הרבה נוסעים שיצאו נישכרים. אני תקווה כי מיקרים אלו לא יישנו ואגד תוכל לתת לך שירות מהסוג הטוב ביותר תגובה:
התנצלות והבטחה כי לא יקרו מיקרים דומים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה