תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
ראשל"צ סניף בית העסק:
שירות טכני נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברה בתלונה בכתב בתאריך 11.1.06 ולא זכיתי להתייחסות .
בתאריך 10.1.06 פניתי לשרות הטכני בראשל"צ מכוון שהמכשיר שלי לא פעל.
המתנתי מעל שעה לתיקון המכשיר, לאחר מכן נקראתי לקבל את הטלפון ונאמר לי הטלפון שלי הוחלף שקבלתי אותו התברר לי כי גם מכשיר החדש לא תקין והייתי צריך להמתין עוד 40 דקות.
כשיצאתי משירות הטכני התברר לי כי הזיכרונות בטלפון לא תקינים ולא ניתן לעשות בהם שימוש, מכוון שהשעה הייתה 1915 לא יכולתי לחזור מפני שהשרות ניסגר.
הגעתי למחרת שוב ונאמר לי כרגע אין ביכולתם לעזור לי וכי עלי להמתין מס' ימים כדי להזמין את המכשיר הישן שלי ואז יבצעו את החלפת הזיכרונות כראוי לכן
תלונתי הם:
1. מדוע תלונתי בכתב לא זכתה עד כה לתשובה
2. עד כה טרם זכיתי לקבל אישור שהביאו חזרה את המכשיר הישן, וניתן לבצע את החלפת הזיכרונות כראוי
אי יכולת להתקשר לספקים שונים סוג הנזק :
בטוח שיש להם גיבוי לרוב מס' הטלפונים שהיו לי ב*1 פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה נציגת חברתנו יצרה קשר עם מר אוזודובה ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה