|
|
|
|
|
|
|
|
שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Orange (אורנג') |
שם בית העסק: |
אי התיחסות לטעות של החברה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מופיעה בפירוט שיחות חיוג שיחה שלא בוצעה . אורנג' לא מוכנה לבדוק פרטים,אפילו לא מוכנים לתת מכתב שעשו בדיקה,כניראה לא עשו.
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת מילרוד על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.
|
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|