תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
יד אליהו סניף בית העסק:
אי הבהרה לגבי תשלום נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול הגעתי למרכז השירות ביד אליהו. למעט בעיה טכנית עליה יש לי עדיין ביטוח במסגרת השנה הראשונה למכשיר הנוקיה שברשותי, רציתי לתקן שבר שנגרם למכשיר עצמו.אחרי דיון נאמר לי כי אוכל לתקן את השבר בעלות של 50 ש"ח. נאמר לי ש"הנחה" זו הינה חד פעמית וניתנת לי בשל היותי לקוחה "כבדה". כשבאתי לשלם, נאמר לי שעלי לשלם 60 ש"ח שכן 50 הש"ח שאמרו לי קודם לכן לא כללו מע"מ. לצערי הרב אף אחד לא יידע אותי ש50 השקלים אינם כוללים מע"מ!!!!!! מדוע הדבר לא נאמר לי לפני שהסלולרי נלקח לבדיקה? איש השירות אמר לי "חמישים ש"ח" וזהו. אין זה מן הנמנע כי אם הייתי יודעת שייגבו ממני 60 ש"ח בשביל הסדק במכשיר שלי, לא הייתי מתקנת אותו אלא משאירה את המכשיר כמו שהוא ומוותרת על התיקון. אני לא מבינה מדוע נמסרת דיסאינפורמציה שכזו ללקוחות, ועכשיו כבר מאוחר מדי כי נאלצתי לשלם. אני חייבת לציין כי תופעה זו היא מאד מתסכלת. או שמוסריםן מידע מלא או שלא מוסרים מידע בכלל. זה מאד נחמד לשבת במקום כל כך מטופח ולקבל שירות אדיב, אבל כשהמטרה לשמה באתי מתנהלת שלא כראוי, הרי מה הטעם בכל השאר?
כספי סוג הנזק :
החזרת הסכום באמצעות זיכוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אביב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה