תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
זלזול ונזק שנגרמם ע"י פקח אגד באשדוד נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ו' 20.01.2006 יצאתי מביתי לערך בשעה 13:15 לתחנה בנסיעה בקו 450 קן אשדןד - ירושלים. האוטובוסים שהגיעו לתחנה היו מלאים עד אפס מקום כך שלא יכולתי לעלות לאוטובוס מכיוון שהיו איתי אשתי ו 3 ילדים אז ככה שהמתנתי בתחנמה לאוטובוס הבא שיבוא. חשוב לציין כי בקו 450 מאשדוד לירושלים בכלל ובפרט בימי ו' הקו הינו מתוגבר דהיינו שמוציאים הרבה אוטובוסים באותה שעה.
לאחר שעברו 3 אוטובוסים מלאים התקשרתי ליועץ הקו החרדי ואמרתי לו שמגיעים אוטובוסים מלאים ושפקח אגד יועיל לשלוח אוטובוס ריק לתחנה שלנו. ענה לי לאחר כמה רגעים שהוא דיבר עם הפקח "שוחט" ואמר לו שהוא כבר שולח אוטובוס. - יש לציין כי האוטובוס האחרון היוצא מן התחתנה הראשונה ביום ו' הינו בשעה 13:30 לאחר שנוכחתי שעוברים עוד כמה אוטובוסים והשעה מתאחרת לשבת התקשרתי שוב ליועץ הקו והתשובה שקבלתי היתה שהוא דיבר אם הפקח שוחט והוא כבר שולח אוטובוס.
וכך עברו כמה וכמה אוטובוסים וכל נהג אמר שאחריו יש עוד אחד עד שבשעה 13:55 הגיע עוד אוטובוס שהיה מלא עד אפס מקום ואמר כמובן שיש אחריו עוד אוטובוס.
בשעהע 14:00 הגיע הפקח שוחט במכוניתו לתחנה ואמר לעומדים בתחנה אין באפשרותי להביא עוד אוטובוס מכיוןן שהשעה מאוחרת ושום נהג לא מוכן לעלות לירושלים ולרדת. - יש לציין ששבת באשדוד נכנסה בשעה 16:50
לכך הוצרכתי לקחת מונית לנסיעה לירושלים שעלתה לי דמים מרובים.
הנני דורש פיצוי מהפקח הן מבחינת זה שהוא עבר וראה שעומדים בתחנה החל
מ13:30 ולא דאג להביא לנו עוד אוטובוס.
הן מזה שהוא אמר חזור והבהר ליועץ הקו שהוא כבר שולח לתחנה הספציפית שלנו עוד אוטובוס.
והן מזה שהוא לא טרח ליידע אותנו מתי שעובר האוטובוס האחרון שאין יותר אוטובוסים שנעלה עליו ככה. (יש לציין שהנהג אמר שיש עוד אוטוובוסים אחריו)
לכך הנני דורש פיצוי מלא על הנזק הכספי שנגרם לי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי מלא מן הפקח. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
מר רבא היקר. קיבלת את תגובתינו הבוקר לתלונה זו באמצעות אתר דו"ח שירות. תגובה:
ניתנה תגובה באתר דו"ח שירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה