תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השפלה איזור:
באדג'ט שם בית העסק:
שדה התעופה בן גוריון כתובת:
טרמינל 3 סניף בית העסק:
חיוב כספי ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
בן חלי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתארכים 11-13 לדצמבר 05 שכרתי רכב מאזדה 3 מבאג'ט בסניף טרמינל 3 החזרתי את הרכב וחוייבתי בסך של 635 ש"ח שילמתי במזומן את סכום ההשכרה.
במהלך הנסיעה לטרמינל היה לי תקר בגלגל הודעתי על כך ונאמר לי שאני יחוייב בכרטיס האשראי בסך של 60 ש"ח על תיקון התקר.
ביקשתי מהפקידה להשמיד את פרטי הויזה ושאשלם במזומן את סכום הכסף אך סירבה ואמרה שזה נשרא ליתר ביטחון.
כשבדקתי את פירוט הויזה החודשי התגלה לי שחוייבתי בסך של 696.23 ש"ח
כשביררתי פרטים בדלפק בטרמינל 3 נאמר לי שחוייבתי על פנצ'ר בגלגל
כמובן שסכום זה נראה לי מופרז ומופרח מה עוד שנאמר לי שאחוייב ב60 ש"ח ולא ב696 ש"ח.פניתי לקשרי לקוחות של החברה לגברת מיכל שפיר שבמשך חודש ניסיתי להשיג אותה ולא הצלחתי לאחר התעקשות ופניה בכתב קיבלתי תשובה לא מספקת שהיה נזק בגלגל ולכן חוייבתי "ואין מה לעשות" היא הדרג האחרון בחברה ואין למי לערער
א. מדוע לקוח אמור "לרוץ" אחר החברה כל כך הרבה זמן כדי לקבל תשובה??
ב. מדוע מחייבים לקוח ללא ידיעתו בסכום מופרז כזה?
ג. אף אחד לא תרח להתנצל על צרור התקלות של החברה
בתור לקוחה קבועה של החברה החלטתי לא לצרוך את שירותייה וממליצה בחום רב לא להשכיר אצלה רכבים.
מקווה לקבל פיתרון הולם
בתודה חלי
כספי סוג הנזק :
החזר סכום כספי והתנצלות פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
סוזנה נינו - קשרי לקוח שם ותפקיד:
הלקוחה שלחה פקס בתאריך 22.12.05 וקיבלה תשובה בתאריך 15.1.06. במכתב התשובה הוסבר ללקוחה שאחרי שהרכב עבר בדיקה באגף הטכני של החברה, נמצא נזק בצמיג שלא היה קודם ההשכרה , אשר חייב החלפת הצמיג. הלקוחה חוייבה בעלות החלפת הצמיג. כאמור בחוזה, החתום בין הלקוחה לחברתינו, בסעיף 7.2.3: "כיסוי הנזקים לא יחול בכל מקרה בו יגרם נזק למרכב התחתון של הרכב ו/או לצמיגים, וזאת ללא קשר לנסיבות קרות הנזק ו/או לאחריות השוכר לנזק..." תגובה:
כאמור לעיל, מכיוון שנגרם לרכב נזק במהלך שהותו ברשות הלקוחה, חוייבה הלקוחה עבור תיקונו, בהתאם למחירי עלות התיקון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה