תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תכשיטים מגזר:
אזור השפלה איזור:
רויאלטי שם בית העסק:
הרב קוק 5 תל אביב כתובת:
קניון רחובות - ביל"ו 2 סניף בית העסק:
החזרת שעון מתיקון בתקופת אחריות באופן פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1 במאי 2005 ,רכשתי בחנות רויאלטי , בקניון רחובות , שעון יד לנשים מסוג D&G . ב- 15.1.06 הפסיק השעון לעבוד. מסרתי אותו לתיקון בחנות בה נירכש, השעון הוחזר אלי ב- 25.1.2006 . לקחתי את השעון , הודיתי לדיילת המכירות ויצאתי מהחנות, לאחר כ-15 דקות, בזמן היותי עדיין בקניון, הוצאתי את השעון ע"מ לענוד אותו על ידי, ונוכחתי , שהזכוכית , בפינתו התחתונה של השעון פגומה. מיד חזרתי לחנות והסבתי את תשומת ליבה של הדיילת. לתדהמתי נעניתי על ידה שיתכן והשעון היה פגום עוד קודם לכן. (מיותר לציין שהכחשתי זאת , ציינתי שאם כך היה, היו רואים זאת בזמן מסירת השעון לתיקון) , נעלבתי מאוד , אולם ללא מילים מיותרות השארתי את השעון לתיקון הזכוכית.
היום 31.1.2006. פנתה אלי דיילת השרות של חנות הקניון, ומסרה לי שהשעון הוחזר ללא תיקון ואם ברצוני לתקנו , עלי לשלם סך של 100 ש"ח. לדבריה השען שאליו הועבר השעון לתיקון מסר שהזכוכית היתה שבורה קודם לכן. כמו כן ציינה הדיילת שהשען אינו "שקרן" , אם כך ברמיזה גסה רמזה לכך שאני כנראה שקרנית . פגיעה מוחלטת וגסה בכבודי.
אני מצפה שחנות מכובדת כמו זו, תדע לשאת באחריותה למוצר. איני שקרנית , וכמובן שאיני מעוניינת לעשוק את חברת רויאלטי בסך של 100 ש"ח.
הדיילת אף הוסיפה בדבריה, שקיבלו את השעון בחנות, עם זכוכית פגומה, זהו משפט משפיל ופוגע ביותר. שהרי אינו נכון, ואם כן מדוע לא ציינו זאת בטופס הקבלה של השעון.
ברשותי אישור מסירה של השעון , שמספרו 935331 , מיום 151.2006 , ולא מצויין מאום, למרות שיש הערה המורה לציין שריטות או חבלות במוצר.

בקיצור תגובת החנות הינה בוטה, ומשפילה ביותר, איני מוחה על התשלום, אלא על העיקרון שעל החברה לעמוד במחוייבות ללקחותיה ולשאת בתוצאות של עבודה מרושלת מצד עובדיה.

אני מוכנה להבדק במכונת אמת על אמיתות דברי. חבל שבימים אלו בהם מקפידים על רמת שירות גבוהה, ללקוח, עובדי רויאלטי משפילים את לקוחותיהם ומאשימים אותם ברמאות.

נ.ב., אם תבדקו את אופן הפגיעה בזכוכית , תוכלו לראות כי הזכוכית "מקולפת" ולא שבורה. תופעה שיכולה לקרות מאי זהירות בזמן פתיחת השעון לתיקונו, ולא ממכה, כמו שטוענת הדיילת בחנות הקניון.

אודה להתייחסותכם.

אורנית הרשקו
עלבון סוג הנזק :
החלפת הזכוכית ללא תשלום, שכן איני אשמה באופן מוחלט פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה מנהל שרות לק שם ותפקיד:
טענתה של הגברת הרשקו נבדקה ונמצא באופן ברור שהשעון לא נפגם במעבדתנו.חלילה לא היתה לנו כל כוונה לפגוע בגברת או בריגשותיה ואנו מצטערים אם כך הצטיירו פני הדברים. דעתנו פשוט הייתה אחרת. הדיילת עומדת מאחוריי דבריה לפיהם כך התקבל השעון לתיקון אך כפי שציינה גברת הרשקו בדבריה לא ציינה זאת הדיילת ברובריקה המיועדת לכך על גבי טופס התיקון ולפיכך אנו מקבלים את דבריי גברת הרשקו ומקבלים אחריות על הנזק בשעון. תגובה:
אבקש מהחנות ברחובות להעביר את השעון בחזרה אל המעבדה בת"א,זכוכית תוחלף ללא חיוב והשעון יוחזר לגברת הרשקו תקין לחלוטין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה