אלי, מנהל |
שם ותפקיד: |
צר לי על המקרה, אבל הלקוחה אינה מדייקת.
1. הנגן לא נרכש אצלנו , אלא בחברת אולסייל.!!
|
תגובה: |
1. אנחנו סיפקנו, לבקשת אולסייל, את הנגן ללקוחה מייד לאחר שקיבלנו ההזמנה מאולסייל.
2. הנגן נשלח ללקוחה חדש ותקין, לאחר שנבדק ועבר ביקורת איכות קפדנית.
3. הלקוחה ביצעה כנראה בנגן שימוש לא סביר, והעתיקה שירים שאינם חוקיים,או שאינם בפורמט תקין, ולכן הנגן נתקע.
4. ניסינו לסייע ללקוחה לפתור הבעייה באמצעות אימייל, אבל לא הצלחנו.
ביקשנו מהלקוחה לשלוח אותו לשירות, כמקובל.
5. החלפנו את הנגן שקיבלנו בנגן חדש!, ושוב הלקוחה ביצעה פעולה לא סבירה, הנגן נתקע, וכעת היא דורשת את כספה בחזרה.
6. לפיכך, נוכל רק להחליף לה בנגן אחר, ולהמליץ לה לשמור על הנגנים שלה יותר טוב. |
פתרון: |
|
|