תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אמפא שם בית העסק:
הפרת הבטחה ושירות אדיש לפניית הלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 17.8 בוצע בביתי תיקון חוזר של מאוורר במקרר תדיראן.
למרות שנאמר לי מראש שלא אשלם על התיקון החוזר נדרשתי לשלם במועד התיקון329 ש"ח. בשיחה למחרת עם מעיין משירות הלקוח נאמר לי שאכן לא הייתי צריך להיות מחוייב בתשלום כלשהו.
מאז ועד היום מתנערת תדיראן אמפא מהתחייבותה זאת ולא טורחת להגיב
עניינית לפנייתי.
במכתב לקוני שקיבלתי לאחר יותר מ3 חודשים ! נאמר לי שנגבה ממני סכום הקבוע
במחירון החברה.
גם מכתב זה לא נשלח מרצון אלא לאחר שדרשתי זאת משירות הלקוחות.
סורבתי לדבר עם נטלי מנהלת השירות שחיכיתי לתגובתה מעל 3 חודשים !
נאמר לי שמעיין אינה עובדת עוד בחברה ואין דרך לאמת את מה שנאמר לי.
כמו כן ישנה התעלמות מוחלטת מדברי הטכנאי שדגם המאוור הקודם אינו מוצלח
ולכן הוחלף בדגם משופר במחסני החברה.
אגב, בכל פנייה לשירות נמסר לי שמדובר במקרר ישן משנת 90 כאשר המקרר הינו משנת 95 אך למרות שביקשתי לעדכן ברישומים שוב ושוב דבר לא נעשה.
גם זה מעיד על השירות הלקוי.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזר כספי והארכת תקופת האחריות לחלק שהוחלף לשנתיים פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
רוית רפאלי , מנהלת פני שם ותפקיד:
בשיחה עם מר יוסף סוכם כי למרות שלאחר 10 חודשים מיום התיקון הראשון שבה תקלה זהה נשמח להעניק לו שנת אחריות עבור החלק שהוחלף (במקום 3 חודשים להם אנו בד"כ מתחייבים ) כל זאת מתוך אמונה במוצרינו ובמטרה כי מר יוסף יהא שבע רצון מהשירות של אמפא מוצרי צריכה בע"מ . תגובה:
הארכת אחריות עבור החלק שהוחלף ב- 9 חודשים נוספים . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה