תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אולסייל שם בית העסק:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
מכונת כביסה שנלקחה לתיקון ולא חזרה משם כבר חודש וחצי וכנראה לא תחזור נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 08/12/04 נקנתה מכונת כביסה מדגם tsanker elb603 מהאתר אולסייל .
בחשבונית שקיבלנו (מס 648199) נכתב שיש לנו אחריות לשנה הספק הוא "גש טכניקום סחר" ובמידה ויש בעיה עם המעבדה במקרה של תקלה אנו צריכים לדבר עם חברה זאת.
בתאריך 15/09/05 הגיע טכנאי בשל בעיה במכונה ( מעבדת השירות "שירותי רטפון בע"מ ) הוא פירק את הציר והתוף ואמר שאנחנו נקבל חלקים אחרים וטכנאי ישוב בימים הקרובים . מאז יסתבר שאין חלקים למכונת כביסה הזאת ומאז המעבדה מעבירה אותנו ל "ג.ש טכניקום " בטענה שהם לא מספקים לה את החלקים ו "ג.ש טכניקום" טוענים שהחלקים הגיעו .
בזמן שעבר ובגלל שיש לנו ילדים נאלצנו לקנות מכונת כביסה חדשה ונשארנו בנוסף עם השלד של המכונה הישנה .
אנחנו הפסקנו להאמין שיתקנו את המכונה הזאת לפי התגובות בטלפון והם מסרבים לפצות אותנו כספית.
אנחנו גם לא יודעים נגד מי אנחנו צרכים להתלונן נגד המעבדה ? נגד הספק ("גש טכניקום סחר " ) או נגד המוכר ( "אולסיל").
אחרי עשרות טלפונים שעשינו כולם מתנהרים מאחריות .הספק טוען שהחלקים הגיעו והמכונה תתוקן (לאחרונה אמר מיד אחרי יום כיפור ) והמעבדה טוענת שמעולם לא הגיעו אליה חלקים ושהספק מתעלם מהטלפונים שלהם , המצב הוא שאנחנו כרגע ללא מכונה.
חשוב לציין שדואר רשום ששלחנו לג.ש טכניקום חזר אלינו בטענה שאין להם תיבת דואר .
הטלפון של ג.ש טכניקום סחר הוא 035292560 דיברנו בעיקר עם בחור בשם מני.

המעבדה של המכונה נקראת "שרותי רטפון בע"מ " הכתובת איזור המלאכה 1 , לוד . טלפון : 089777272

תודה

פיצוי כספי מלא על ערך המכונה ובנוסף פיצוי על חלק מ פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה