תלונות ישראאייר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור אילת איזור:
ישראאייר שם בית העסק:
פסמון 9 - אילת כתובת:
תל אביב - בנקוק - טיסה מזעזעת נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
א,ג, נ

בתאריך 13 בינואר 2006 טסנו אני ובן זוגי מתל אביב לבנקוק האכזבה הייתה בלתי ניתנת לתיאור
המטוס צפוף, ללא מקום נורמלי לרגליים תודה לאל לא אני ולא בן זוגי אנשים גבוהים וגדולים.

ישיבה של כ – 11 שעות בצפיפות שכזו גרמה לנוסעי הטיסה להתלקח בכל פעם מחדש וכמעט להגיע לתגרות ידיים.
בכל פעם שנוסע לקח את כיסאו טיפה אחורה כדי לנמנם כמעה כול נוסעי הטיסה נזעמו וכעסו ובצדק רב.

לא רק שהתנאים הפיזיים גרועים התווספו תקלות רבות במהלך הטיסה האור בחלק מהמקומות לא כבה או לא נדלק, האוורור עבד לסירוגין, חלק מהמושבים היה שבור ותשובות הצוות (שכבר ראו אותם) היה תקלה!!!!! אין מה לעשות
לכל זה הצטרף צוות "וירטואלי" שלמעט חלוקת ארוחות ועגלת דיוטי פרי לא הסתובב כלל, לא הגיש שתיה אפילו לא פעם אחת והיה אדיש למצב לחלוטין.

בטיסת החזרה חשוב לציין שהצפיפות הייתה ונשארה אך הצוות היה חביב יותר ומורגש מעת לעת הסתובב עם כוסות מים והיה נכון לעזור זה שיפר מעט את ההרגשה.

אנו תושבי אילת שטסים לתל אביב לעיתים קרובות ולרוב עם ארקיע באחת מטיסותיי מתל אביב חזרה לאילת טסתי עם חברתכם והופתעתי מרמת השירות הגבוהה בהשוואה לארקיע בטיסות הפנים ארציות
ומהמקום הזה לא חששתי להזמין טיסה ארוכה עם חברתכם.

האכזבה היתה מרובה מאוד, הטיסה לא אנושית כלל!

אני ובן זוגי וחוג משפחתנו וחברנו לא נטוס עמכם לעולם החוויה הייתה כל כך לא נעימה והועברה למכירנו כחלק מחוויות הטיול בעוצמות רבות.

אנו נטוס רק עם חברות זרות או אל על

חבל ......

בכבוד רב
מירנה מסטי וגיא אסראף
פסמון 9
אילת




עלבון סוג הנזק :

ישראאייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת מח שם ותפקיד:
חברת ישראייר התנצלה בפני הלקוחות על אי הנוחות המתוארת על ידם ואף הציעה להם הטבה עתידית בטיסות לאילת, שכן הם תושבי אילת. תגובה:
פיצוי עתידי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה