תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
אופטיקנה שם בית העסק:
קניון באר שבע כתובת:
קניון באר שבע סניף בית העסק:
מחדל באיכות ובשירות, בזמן אספקה ואמינות ללקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 8 חודשים פניתי לרכישת עסקה שכללה (2 זוגות משקפי ראייה, עדשות חד פעמיות לשנה, החלפת עדשות במשקפי שמש אופטיות, החלפת עדשות

במשקפי ראיה ישנות, משקפי שמש רגילות).

זמן אספקת המשקפיים לא היה כשהובטח
נאלצתי לחכות כ 5 פעמים מעל שעה בחנות או בקניון לסיום הטיפול במשקפיי ולשלם את דמי החניה למרות שצלצלו אלי לומר לי שהמשקפיים מוכנות

נאלצתי להגיע כ 15 פעמים, אם לא יותר, בשל פגמים ואיכות ירודה ביותר של עדשות המשקפיים (פעם אחת, נוקבו העדשות לא באופן סימטרי כך

שהמשקפיים היו עקומות, פעמים אחרות, היו שריטות רציניות ביותר במרכז העדשות, בפעם אחרת, היו בועות בשלוש זוגות עדשות, עדשות לא הוכהו כפי

שביקשתי פעמיים, מסגרת המשקפיים עקומה, פעם נוספת שברו לי את מסגרת המשקפיים וכו')

פעם אחת הובטח לי כי משקפי השמש האופטיות ושאר המשקפיים, יישלחו למעבדה הראשית. במקרה, כשהגעתי לסניף לקחת זוג אחר שלי, ראיתי את הטכנאי של אותה חנות אוחז במשקפיי השמש האופטיות שלי ומתקן אותן בעצמו

פעמיים ביקשתי ושילמתי עבור עדשת פולי קרבונט ופעמיים בשתי הזוגות, נסדקו המשקפיים לאחר כחודש (האירוניה הגדולה היא שזוג אחד שנשאר אצלם
במשך כל התקופה, גם נסדק ללא כל שימוש מצידי)

עד עצם היום הזה, 8 חודשים לאחר התשלום, טורטרתי ולא קיבלתי את הסחורה

למרות שנאמר לי שוב ושוב שיחזרו אלי אחרי זמן מסויים, לא חזרו אלי אלא לאחר שעבר זמן רב ואחרי הודעות שהשארתי.
ובכל פעם מחדש, קיבלתי תשובה : "נבדוק"

זה פשוט מחדל, קצה סבלנותי, נאלצתי להסתובב עם דלקת עיניים ללא משקפיים במשך כחודש וחצי ובכל פעם דאגו לעכב תלונה
שלי ישירות להנהלת הרשת וסירבו לתת לי את הפרטים הישירים.

יש לציין כי מזמן כבר סיימתי לשלם על העיסקה.
עוגמת נפש, ביזבוז זמן וסיכון בריאותי סוג הנזק :
את כל הכסף בחזרה!!!, פשוט נמאס. פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
"אופטיקנה" שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה משקפי ראייה וזוג עדשות למסגרת שברשותה בתאריך 3.5.06. העדשות הן עדשות פוליקרבונט חזקות, אשר אינן נוטות להישבר. תגובה:
ללקוחה נשברו עדשות המשקפיים כתוצאה משימוש לא נכון במשקפיים. לפנים משורת הדין הוחלפו העדשות ללא תשלום. לכל אורך התהליך לא השאירה אופטיקנה את הלקוחה ללא משקפיים. יש לציין, כי אין כל קשר בין דלקת עיניים לבין שבר העדשות. הלקוחה הוזמנה לסניף להמשך טיפול ושירות, אך הלקוחה מסרבת להגיע. באופטיקנה עובדים מקצועיים ושירותיים, הנותנים יחס אישי לכל לקוח לאורך כל התהליך, וכך היה גם במקרה הנדון. הלקוחה מוזמנת לסור לסניף אופטיקנה לקבלת שירות לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה