חברת yes |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 7.2.06, בהמשך לפנייתו של מר ליאור סופרין בנושא הסרת שירותי הצפייה ממינויו אבקש להשיב בנושא. |
תגובה: |
בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלה מר סופרין למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.
מבדיקה זו, שירותי הצפייה הוסרו מהמנוי הנדון ביום ה-1.2.06 לאור בעיית גבייה, אי תשלום עבור השירותים ואי עדכון אמצעי תשלום תקין.
חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והנו באחריות הלקוח.
ביום ה 29.1.06 בשיחה מול נציגנו הובא לידיעתו של מר סופרין כי עליו לשלם יתרות חוב במינויו ולעדכן אמצעי תשלום תקין במערכת, זאת על מנת שנוכל להמשיך ולספק את שירותי הצפייה.
בנוסף הובא לידיעתו כי באם לא יסדיר אמצעי תשלום תקין למנויו עד ליום ה- 1.2.06 יוסרו שירותי הצפייה מהמנוי. אמצעי התשלום לא עודכן ושירותי הצפייה הוסרו במועד זה.
באשר לאפשרות הצפייה בערוצים 1 ו 2 , במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי או במידה ולקוח מכחיש חיובים שלנו אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין חברת yes ללקוח.
לאור האמור לעיל , אי תשלום, אי עדכון אמצעי תשלום תקין וחוב שנוצר במנוי, טופל המנוי על פי נוהלי החברה במחלקת הגבייה על פי כל דין ושירותי הצפייה הוסרו ממנויו במועד שלעיל.
עקב הפרת תנאי ההסכם לא נוכל לספק גם את שירותי הצפייה בערוצים 1 ו 2 הניתנים דרכנו במצב של הפסקת שירותים זמנית (הקפאה).
עם סיום תהליך ההתקשרות מול חברתנו תתואם מול מר סופרין הגעת נציגנו לניתוק החיבור ואיסוף ציוד הקצה שלנו, במועד זה נציגנו ישיב את המצב בביתו לקדמותו על פי תנאי הסכם ההתקשרות ויחבר את דירתו לאנטנה המרכזית באם היה חיבור כזה קודם.
מר סופרין מוזמן ליצור קשר עם מחלקת הגבייה בחברתנו על מנת להשלים את תהליך סיום ההתקשרות מול חברתנו.
|
פתרון: |
|
|