תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקאות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
נביעות שם בית העסק:
קצר במכשיר מיני דיסק עקב נזילת מים מגלון מיני בר נביעות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 25/07/05 יום ה' אחה"צ לקראת הערב החלפתי גלון מים בנביעות בר במוצאי השבת בשובנו הביתה [אני וחברתי] גילינו להפתעתנו הלא נעימה כי המטבח מוצף
ושמקור ההצפה הינו ממכשיר הבר, כמו כן גם שמכשיר המיני דיסק שהיה מונח בתוך תיק בד נספג במים וחדל מלעבוד.
בשלב מאוחר יותר הבחנתי כי מקור הנזילה הינו בגלון עצמו ולא בבר, מאחר והיו בגלון מס' סדקים[ בעיה מוכרת כמסתבר]
מאז פניתי אין ספור פניות לשירות הלקוחות של החברה וכאשר כבר נעניתי והצגתי את הנזק אז 1-שלחו אלינו נציג כדי לבחון את הנזק אולם מאחר ואנו עובדים ביקשנו שיקבלו במקום עבודתה של חברתי, הוא נענה בחיוב בא ראה והפנה אותנו לקבל הצעת מחיר לתיקון - בבדיקה הובהר לנו כי המכשיר אינו בר תיקון
פיקססנו את התוצאה לגב' אורית זיכרוני מנהלת שירות הלקוחות שטיפלה בפנייתנו
חלף זמן רב ללא תגובתה וכשנדנדנו ביקשה שנפקסס לה שוב ושוב חיכינו תקופה כדי שתעבד את הנתונים חיכינו פנינו שלחנו את הכד לחברה לבדיקה אפילו סימנתי להם בטוש את הסדקים הברורים ואז חזרה אלינו הגב' זכרוני עים סיבות למה לא מגיע לנו פיצוי א- הסדק קטן מאד ב - הם היו צריכים לבא אלינו הביתה כדי לאבחן את הנזק במקום ג - היא טענה כי התלוננתי על הנזק ביום ה 28-07-06 בשעה 16:00 ושזה לא יתכן שדברי הם אמת אז הוכחתי לה ע"י פירוט שיחות כי פנייתי הראשונה הייתה כבר ביום א' 24/7 ובטלפון הביתי ביום ב' 25/07 ביום ד' 27/07 ביום ה' 28/07
ד-עוד טענה הגברת זיכרוני כי קיים שוני בין גירסתי לארוע לבין גירסת חברתי שכן אני גרסתי שבשובנו הביתה הופתענו לגלות כי המטבח מוצף בעוד שחברתי גרסה כי גילינו שהיתה הצפה של מים במטבח [ כאילו היא לא הופתעה הבנתם]
כל שביקשתי הוא שיפצו אותי על הנזק שנגרם לי עקב כד מים שדלף נזק לא קטן
בעלות של כ-200 $ בערך אולם נביעות הציעו לי כפיצוי כד מים חלופי אה......
ביקשתי להימנע מפנייה לבית משפט אך הדבר לא ממש מרתיע את נביעות ונציגיה ששלחו אותי לעשות כרצוני אז אני עדיין מצפה להסדיר עניין זה מבלי להיגרר לבית משפט על מנת לקבל צדק
תודה אבי
עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי כספי שווה ערך לשווי מחיר המיני דיסק פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
הילה חכמון, אחראית פני שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם. בתאריך 28/7/05 התקבלה פנייתה של הלקוחה בנוגע להצפה, שנגרמה, לכאורה, בשל סדק בכד המים. התייחסנו במלוא הרצינות לתלונה והעברנו את כד המים לבדיקת בקרת איכות במפעל נביעות. תוצאות הבדיקה קבעו כי הסדק הקטן שהתגלה בכד יכול לגרום לטפטוף קל בלבד ולא ייתכן כי מסדק זה נגרמה הצפה. בשל כך, נדחתה בקשתה לפיצוי כספי. כמחווה של רצון טוב ולפנים משורת הדין הצענו ללקוחה פיצוי של 2 כדי מים. אנו מקווים כי הלקוחה תמשיך ליהנות מהמים המינרלים האיכותיים של "נביעות" גם בעתיד. תגובה:
כמחווה של רצון טוב ולפנים משורת הדין הצענו ללקוחה פיצוי של 2 כדי מים. אנו מקווים כי הלקוחה תמשיך ליהנות מהמים המינרלים האיכותיים של "נביעות" גם בעתיד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה