תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
לא תמיד צריך להתלונן - ציון לשבח!! נושא התלונה:
גוטל ינון שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה יצא לי להיות פעמיים במרכז השירות ברחוב בית הדפוס שבגבעת שאול - ירושלים, לא אלאה אתכם בפרטים, רק אומר שלא נדרשתי לטיפול מסובך או ארוך במיוחד, רק ליחס אדיב ושירות מהיר. מאחר ויצא לי פעם או פעמיים בחיי להיתקל ביחס שאינו כזה אני רואה לנכון לציין ולהודות לכם שפעם נוספת שירות הלקוחות המעולה שלכם הוכיח את עצמו. נציגת השירות שטיפלה בי בשתי הפעמים עזרה לי מאד וטיפלה בי במהירות ויותר מכך - באדיבות ועם חיוך, שזה בעיני חשוב הרבה יותר. תודה.
נ.ב. שמה של נציגת השירות היה ענבל, אשמח אם היא תזכה להערכתכם על כך בדרך כלשהי בה זה נהוג, לדעתי זה בהחלט מגיע לה.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
אנו מודים למר גוטל על הבעת ההערכה לשירות שניתן לו. פרטנר תמשיך בדרכה לפעול במטרה להעניק ללקוחותיה שירות איכותי, ברמה אחרת. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה