תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור השרון איזור:
ניופאן שם בית העסק:
אלמ רמת השרון סניף בית העסק:
מיקסר קיצ'ן אייד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מהיום הראשון שרכשתי מכשיר קיצ'ן אייד "יוקרתי ואיכותי" הוא רק בתיקונים
חולפים ימים שבועות וחודשים עד שהמכשיר מגיע ונאסף ובחנות מאשימים את הסוכן שלא הגיע ובחברה מאשימים אותי שחלף זמן מאז התיקון
הוחלפו לו חלפים בטענה שהיו פגומים, תקופה ארוכה לא הצליחו לתקן את עניין המהירויות שעבד על 2 מהירויות במקום 10 . לאחרונה שב מתיקון שכולו רועד ומשוחרר וחלקים ממנו נפלו לי לבלילה.
בזבוז זמן ובריאות סוג הנזק :
מכשיר חדש לחלוטין פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים המתוארים בפנייתה של הלקוחה, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לה. חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו. תגובה:
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, החלטנו לשדרג את המוצר שברשותה מדגם 90-KSM לדגם 150-KSM, ללא כל תשלום מצדה. אנו מאחלים ללקוחה הנאה מרבית מהמוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה