טלי און, קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים המתוארים בפנייתה של הלקוחה, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לה.
חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו. |
תגובה: |
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, החלטנו לשדרג את המוצר שברשותה מדגם 90-KSM לדגם 150-KSM, ללא כל תשלום מצדה.
אנו מאחלים ללקוחה הנאה מרבית מהמוצר. |
פתרון: |
|
|