תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הצפון איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
גניבה באור היום< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/2/06 בבוקר בשעה 9:30 אשתי מקבלת טלפון הביתה ומישהו טוען שהוא נציג חב' אורנג ורוצה לדבר איתי ואז הוא מקבל את מס' הנייד שלי ,
ואז אחרי 10 דק' הוא מתקשר אלי ומשתמש בשם של נציג חב' אורנג' שירות לקוחות ומספר לי שזכיתי בסכום של 50,000 ש"ח עקב הגרלה משותפת בין אורנג' לבזק ובצהריים יגיעו אלי הביתה עם צלמי עיתון מקומי ואני מחליט אם להצטלם או לא , עד עכשיו הרגשתי שזה בלופפ אחד גדול עד שהוא נתן לי מס טלפון שלו ושם מלא ואמר להתקשר איתו ולהגיד באיזה שעה מתאים לי שיבוא אלי, וסוגרים את הטלפון . אני מדבר עם אשתי ומספר לה את כל הסיפור ואז אני חוזר אליו ומקבל הודעה מוקלטת שהגעתי לשירות לקוחות של אורנג " אותה הודעה בדיוק שמתקשרים לשירות לקוחות " ואז אני האמנתי לכל הסיפור שלא יכול להיות ששירות לקוחות ירמה אותי ואז עונה לי אותו נציג שירות ומבקש ממני לקנות 10 כרטיסי ביגטוק של אורנג ולשמור את הקבלה ושהם באים אלי הוא יחזיר לי את העלות של הקנייה וזה אחד מדרישות המשחק אני קונה את הכרטיסים ומתקשר אליו ,ואותה הודעת פתיחה של שרות לקוחות אני מקבל שזה נתן לי הרדשה שכל הסיפור הזה אמיתי, הוא עונה לי ומבקש ממני שאתן לו את המספרים של ה10 כרטיסים ,אני שואל אותו למה? הוא עונה לי שהם צריכים לבדוק אם באמת קניתי וזה כן מספרים של ביגקוט והוא שוב שואל אמ לקחתי קבלה כי זה חשוב כי אני מקבל את העלות של הכרטיסים בחזרה שהם באים אלי. אני נותן לו כל המספרים ןקובעים שבשעה 17:00 הם באים.
עד כאן הכל יפה ונשמע אמיתי לחלוטין, ואז לקראת שעה 17:00 אני מתקשר לראות מה קורה ואז אני מקבל "שהמספר שקיבלתי אינו מחובר" , וגיליתי שעבדו עלי!!

עכשיו למה אני מתלונן על כל החב' הסולילריות כי כל הטכנלוגיה וכל ההתקדמות במכשירים ובשירות שלהם זה רק פותח חלון לגנבים לרמות ולגנוב מאנשים כסף. מה שמצטבר בסופו של דבר שהבחור הזה הוריד את ההודעה של שירות לקוחות ובמקום שאני אשמע צלצול של חיוג רגיל אני שומע את ההודעה הזו ולכן אני האמנתי לכל הסיפור!!!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי- ואצלי יש כל הכרטיסים והקבלה ומס' הטלפו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר עראם על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה