תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
הטעיית לקוח וגניבה באופן ציני ביותר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏ינואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ידידי, יבגני (השם המלא נמסר לפלאפון), עולה מחבר העמים המתקשה בעברית, נוצל לא פעם אחת אלא פעמיים בידי סוכני פלאפון לשם גריפת רווחים על גבו. הבעיה שבפלאפון לא מכירים בכלל שיש כאן בעיה ומכחישים כל אחריות לאירוע למרות שהם המרויחים הראשונים.

בתאריך 17/6/04 הגיע יבגני לדוכן פלאפון בקניון הדר בירושלים, רק כדי לברר איך מחליפים את הקידומות בסלולרי שברשותו (שהיה בכלל של אורנג'). בין לבין, הצליח הסוכן לשכנע אותו לרכוש טלפון סלולרי משוכלל במבצע של פלאפון.

כשמחיר הטלפון עמד על 14.77 ש"ח בלבד לחודש, לא פלא שהוא שוכנע, רק שהסוכן "שכח" לספר ליבגני כי בנוסף הוא הוחתם על חבילת שירות תיקונים "חכם" שעולה 45 ש"ח, פי שלושה מהסלולרי עצמו. יבגני שלא מסוגל לקרוא חוזה בעברית, חתם בהסתמך על המילה של הסוכן החרוץ.

לאחר כחצי שנה, בתאריך 26/01/05 חזר יבגני לאותו דוכן בכדי לשאול למה גונבים אותו. הפעם עבדה שם סוכנת אחרת בשם אורטל שהסבירה לו כי אכן הוא משלם פי ארבע אבל הכל על פי החוזה. כמובטל, לא היה סיכוי שבעולם כי היה חותם על העסקה הזאת.
אורטל ראתה שעומד בפניה פוטנציאל לרווח קל, והחליטה גם היא לעשות עליו סיבוב. "אתה רוצה להפחית את התשלומים?" שאלה, "כן בטח" ענה יבגני. "אז תקנה טלפון נוסף ותשלם פחות". הבטיחה וקיימה.

לצערי, גם אורטל לא גילתה לו שבסה"כ צריך לבטל את שירות התיקונים המיותר. וכך, תוך שימוש במצג שווא, היא נצלה את מצבו של יבגני בכדי למכור לו טלפון נוסף במחיר 40 ש"ח לחודש ובכך "לחסוך" חמישה שקלים. בכך הפך יבגני להיות בעליהן הלא מאושר של שני טלפונים סלולריים חדישים של חברת פלאפון, וזאת למרות שהודיע למוכרת כי כלל אינו מתכוון להשתמש בטלפון החדש שזה עתה נרכש. כהוכחה לכך שהטלפון השני נכפה עליו, תשמש העובדה שאותו טלפון שמור עדיין באריזתו המקורית ולא נעשתה בו אפילו שיחה אחת...

שנה חלפה מאז עד שהסיפור הגיע אלי.
האמת, הייתי בטוח שאם אפנה ישירות לפלאפון העניין יפתר בשניות כי הרי ברור שאנשים "עבדו" כאן על עולה חדש רק כדי לגרוף רווחים. מעשה לא יפה לכל הדעות.
ביקשתי במכתב נרגש מנציגי פלאפון כי מלפנים משורת הדין, יתחשבו בלקוח ויחזירו לו את כספי שירות התיקונים אותו לא ביקש, וכן יבטלו את רכישת הטלפון השני, אותו לא רצה.
יבגני לא נסחף אחר האופטימיות שלי, והודה כי אם יחזירו את הכסף, יהיה זה נס, סיכוי שעדיין יש עתיד למדינה הזאת.

הוא צדק. בתאריך 7/02/2006 התקשר אלי הממונה על פניות הציבור בחברת פלאפון, מר אריק אלדן והסביר לי כי יבגני חתם על חוזה כחוק, ואף בית דין, ובטח לא חברת פלאפון, לא יעזרו לו כדי להשיב כספו בחזרה. שאלתי אם יש אפשרות לפנות לבכיר בחברה לשם מציאת פיתרון הומניטרי, התשובה היתה שלילית באופן נחרץ. נדהמתי מהקו האחיד של נציגי החברה- המקדשת את מכירת הסלולריים בכל אמצעי, בזוי כמה שיהיה, מבחינתם הכל כשר.
אני לא רוצה לחשוב כי חזרנו לימי סדום ועמורה.
אולי בכל זאת ימצאו כמה צדיקים במדינה הזאת?
עלבון סוג הנזק :
השבת הכספים וביטול הרכישה של הטלפון הנוסף פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
מר מאירסון טופל על ידי נציג חברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה