|
|
|
|
|
|
|
|
חברות |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
בזק |
שם בית העסק: |
צפון |
סניף בית העסק: |
אי עמידה בחוזה התחברות לשירות בזק |
נושא התלונה: |
יום שני 26 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.12.05 הזמנתי חיבור קו בזק לביתי במטרה להתחבר לשירותי אינטרנט בזק לאחר התנתקות מכבלים , בהזמנה שאושרה על ידי בזק נאמר לי שתוך 14 יום ממועד ההזמנה אוכל ליהנות מקו טלפון + אינטרנט 1.5 מהירות , הקו חובר בתאריך 01.01.06 וכשרציתי לגלוש באינטרנט לא הצלחתי ונאמר לי על ידי בזק שיש בעיות תשתיות וזה יקח זמן , יש לציין שחוברתי בסוף אחרי ארבעה שבועות מיום ההזמנה אחרי אין סוף טלפוני ומכתב תלונה ( חריגה שבועיים מהחוזה ) וכפיצוי נאמר חודש חינם.
לסיכום בזק אכזבו אותי בגדול ומאחר ולא נתנו שירות טוב ולא עמדו בהתחייבות איני מרוצה מהפיצוי ומבקש פיצוי הולם .
|
פיצוי הולם בגין שירות לקוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
לשכת דובר בזק |
שם ותפקיד: |
אנחנו מצטערים על העוגמה שנגרמה לך.
במקרה שלך, היתה דרושה הרחבה של רשת האינטרנט (שהיא אינה אינה חלק מקו הטלפון, אלא באה בנפרד).
עם סיום העבודות חוברת לרשת האיננטרנט |
תגובה: |
גם הלקוח, אומר בתלונתו כי קיבל פיצוי עבור זמן ההמתנה הממושך. |
פתרון: |
|
|
|