תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השרון איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
כפר סבא סניף בית העסק:
מחייבים לשלם דמי מנוי חודשיים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
למשפחה שלנו יש 4 מכשירים של אורנג' - ונרשמנו בזמנו למסלול ללא דמי מינוי קבועים. לאחרונה התקלקל מכשיר הטלפון של הילד והלכנו לקנות מכשיר חדש. בסניף של אורנג' שמחו למכור לנו מכשיר חדש - אבל אמרו, שמעתה יאלץ הילד לשלם דמי מנוי מדי חודש. הם הסבירו, שנכון שאנו רשומים בתוכנית ללא דמי מנוי, אבל אם רוצים לשדרג או להוסיף מכשיר חייבים לעבור לתוכנית עם דמי מנוי קבועים.
נראה לי, שזו חוצפה, שבגלל שהמכשיר של הילד התקלקל וצריך להחליפו אז הוא יאלץ לשלם דמי מנוי. באורנג' טענו, שזו המדיניות כיום של כל החברות הסלולריות. אם כך, אז איפה הממונה על הגבלים עסקיים?
לאפשר לרוצים בכך להשאר בתוכנית ללא דמי מנוי קבועים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר עמידן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה