תיאור הבעיה:
למשפחה שלנו יש 4 מכשירים של אורנג' - ונרשמנו בזמנו למסלול ללא דמי מינוי קבועים. לאחרונה התקלקל מכשיר הטלפון של הילד והלכנו לקנות מכשיר חדש. בסניף של אורנג' שמחו למכור לנו מכשיר חדש - אבל אמרו, שמעתה יאלץ הילד לשלם דמי מנוי מדי חודש. הם הסבירו, שנכון שאנו רשומים בתוכנית ללא דמי מנוי, אבל אם רוצים לשדרג או להוסיף מכשיר חייבים לעבור לתוכנית עם דמי מנוי קבועים.
נראה לי, שזו חוצפה, שבגלל שהמכשיר של הילד התקלקל וצריך להחליפו אז הוא יאלץ לשלם דמי מנוי. באורנג' טענו, שזו המדיניות כיום של כל החברות הסלולריות. אם כך, אז איפה הממונה על הגבלים עסקיים?
|