תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור חיפה איזור:
ישראייר שם בית העסק:
פניה לגב' אפשטיין ולמנהליה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
גב' אפשטיין
מאז שפרסמתי את תלונתי באתר זה לגבי חברתכם אני שב וקורא מדי פעם את תלונות לקוחותיכם האחרים ואת תגובותייך בנושאים השונים.
אני עושה שימוש באתר זה על מנת שתוכלי לקרוא את מכתבי זה וכך גם כל שאר מבקרי האתר.
תמוהה בעיני העובדה כי בכל המקרים בהם השבת על תלונות של לקוחות אין ולו מקרה אחד בו את מודה כי אכן נעשה עוול ללקוח - משום מה תמיד "ישראייר" צודקת... ואם כבר אשה בת 72 זוכה ליחס מזלזל מצד אנשי צוות שלכם אז היא נעלמת באופן מסתורי מרשימת הנוסעים, האם נראה לך סביר שהיא בודה את הסיפור מליבה?
משהו ב"ישראייר" לא פועל כשורה ויש רק להצר על כי יתאפשר לכם בקרוב לפעול באופן סדיר בקו ת"א-ניו יורק. אני סבור שחברתכם איננה מודעת כלל למהותו וטיבו של שרות, לא רק איכותי אלא שרות בכלל!
אני אישית ממשיך את ה"חרם" האישי שלי ואיני עושה כל שימוש בטיסותיכם וכך גם חבריי ומשפחתי. כולי תקווה לראות עוד אנשים שזכו ליחס הקלוקל שלכם פועלים כמוני ולו רק כדי שפעילותכם תצומצם למימדים לא מזיקים.
לא יתכן שכל תלונות הלקוחות שהועברו ייענו באותה לשון יהירה ומתנשאת בה אתם עושים שימוש. איך יתכן שכל התלונות אינן מוצדקות? (האם ב"ישראייר" סבורים שהם מושלמים וכי אין מקום לשיפור?)
אני סקרן איזה מסר אתם מעבירים לאנשי השרות שלכם שלכאורה הכל תקין... איזה מין רמת שרות אתם מצפים להשיג בדרך זו?
אגב, גב' אפשטיין: כשלקוח אומר לנציגיכם שאין בכוונתו לטוס עימכם עוד אל תפתו אותו בפיצוי עתידי... תנו מענה הולם מלכתחילה ולא תגיעו בכלל למצב שלא ירצו לטוס עימכם. להציע פיצוי עתידי למי שאינו מתכוון מראש לממשו שקול למתן כלום.
אנו נוסעים, שוב, לשבוע בחו"ל ושמחים לידעכם כי שוב לא בחרנו בחברתכם אלא באל על שם יודעים מהו שרות ויחס נאות ללקוחות!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שמישהו שם ב"ישראייר" יתעורר כבר! פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת מח שם ותפקיד:
שלום רב, חברת ישראייר דואגת לענות באופן ענייני ואדיב לכל הפונים ואיננו מוצאים כי תשובות אלו הינן יהירות או מתנשאות. הפונה בתלונה זו, אינו מכיר את כל הפרטים, אולם, מגיב לשאר התלונות שקרא, ועל כך אני מצרה. מחלקת פניות הלקוחות בחברת ישראייר נותנת מענה הולם ואף זוכה לתגובות חיוביות מהפונים לאחר סיום הפרשה. לאור כל האמור, צר לנו על מילים אלו שנכתבו פה, ואנו מקווים כי ישוב מר עציון לטוב בחברתנו ויווכח כי חברת ישראייר מעניקה שירות מן המעלה הראשונה לכלל נוסעיה. תגובה:
נשמח לקבל את מר עציון בטיסותינו ולהעניק לו שירות טוב ונעים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה