תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
המשביר לצרכן שם בית העסק:
יחס מוכרת וסגנית מנהל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מחלקת בגדי הים. בלאגן נוראי (מסתבר בדיעבד) שלא מאפשר ללקוחה לדעת אילו בגדי ים נמכרים כששני החלקים יחד ואילו אפשר להפריד. רציתי לקנות רק חלק תחתון כי מצאתי אחד שמתאים לי, אך כשהגעתי לקופה הסתבר שהוא לא נמכר לבד. הוא היה תלוי לבדו (בלי החזייה). פניתי לסגנית המנהל שדברה אלי בגסות ובלי טיפה של אכפתיות שלא לאמר בלי מעט תודעת שרות. זה מתווסף ליחס דומה שקבלתי מהמוכרת וממוכרת במחלקה אחרת כמה ימים קודם לכן. אני מאז לא קונה שם. מחאה קטנה על יחס משפיל.
הלקוח תציד צודק??? אני חושבת שזו האחריות של המקום אם אינם מספיקים לסדר ולארגן את המחלקות ולא שלי כלקוחה שמצאה פריט על קולב שלא היה במקום. עוד באותו היום ניסיתי לאתר את אתר האינטרנט של המשביר החדש לצרכן, אך לא הצלחתי (!!!???) ולכן אשמח להעזר בכם. תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שינוי היחס והאכפתיות ללקוחות בעתיד פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה