תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
אוטובוס לא עצר בתחנה שאמור היה לעצור!!! נושא התלונה:
כהן יוסי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בשעה 12:51 מכיוון הכניסה לעיר באר שבע (בצד של הקאנטרי) יש תחנת אוטובוסים ממש בכניסה שבו אוטובוסים שבאים מנתיבות וכד' עוצרים שם..
אוטובוס קו 33 היה אמור לעצור כשאני שוטר מג"ב על אזרחי מחכה לאוטובוס והוא לא עצר כשהוא בעצם אמור לעצור כשרשום בשלט בין הקווים גם את קו 33.
האוטובוס עמד בנתיב השמאלי של הכביש וגם אחרי שראה אותי וסימנתי לו כשהייתי על המדרכה ברור לעין לאוטובוסים!!! והוא המשיך לנסוע בנתיב השמאלי כשמן הסתם הוא אמור להיות בנתיב הימני כשיש לו תחנה לעצור בה ואני לא הייתי היחיד שעמד בתחנה!!
עוגמת נפש!!! סוג הנזק :
טיפול הולם ונזיפה בנהג האוטובוס שבנדון!!! פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית הרשה לי לציין בפניין כי ניתן לפנות לאגד ישירות באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות הפקס 03-9145005. שנית, תלונתך התקבלה והיא תועבר לבדיקת הגורם המשמעתי האחראי מטעם אגד. בגמר הבדיקה נודיעך דבר. תגובה:
בדיקה עם הנהג ובתום הבדיקה נודיע דבר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה