תלונות אמבסדור

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
אמבסדור שם בית העסק:
אמבסדור, חוף אלמוג, אילת 88103 כתובת:
פריצה לחדר וזלזול מצד הנהלת המלון נושא התלונה:
גיני דינה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם
במשך שנה שלמה אני ציפיתי לראש השנה אם כל המשפחה אני ומשפחתי בנו לארץ מונקובר קנדה 18 שעות טיסה , קבלת הפנים היתה נעימה במלון ,אבל למחרת בערב אחרי יום נעים חוזרים לחדר ומגלים שפרצו לחדר.מזל שהדרקונים לא נשערו בחדר. לא נגנב כלום רק נשער בלאגן . בקבלה אמרו בזלזול שלא נגנב כלום אז אין צורך לעשות ראש בסך הכל פרצו את הדלת ו שחקו בבגדים שלנו.חוצפה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אמבסדור שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה