|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
קריסטל |
שם בית העסק: |
מכונת כביסה חדשה מקולקלת |
נושא התלונה: |
יום שני 06 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נשלח פקס ואיימל לשירות לקוחות בחולון ובירושלים מכונה חדשה חודשיים וחצי
וכבר התקלקל הטיימר טכנאי מגיע הביתה ואין לו חלק הנדרש דרשנו החלפת המכונה
נעננו בסירוב אלא רק בהחלפת החלק והארכת הביטוח נקבע טכנאי ליום שישי מגיע
הביתה 12:30 בצהרים ושוב אין את החלק המתאים וכל זאת אחרי אין ספור טלפונים
ותאומים אני רוצה לציין אנחנו בבית ללא מכונה ואנחנו משתגעים" מזה
כל רצננו בהחלפת המכונה ושעה אחת קודם
|
מכונה מקולקלת |
סוג הנזק : |
החלפת מכונה אחרת בחדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
זהבית דרור - אחראית אג |
שם ותפקיד: |
נוצרו ההבנות עם הלקוח |
תגובה: |
ניתן פתרון לפניתה |
פתרון: |
|
|
|