תלונות סופר סנטר

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
סופר סנטר שם בית העסק:
קניון איילון כתובת:
מחסור בעודף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לקופאית היה חסר מטבע של 5 אג'. ביקשתי את שאר העודף המגיע לי. לא היה לקופאית מטבע. "אין לי". הצעתי לה שתפנה לקופה הראשית. "אין להם". לאחר כמה וכמה וכמה מלמולי "מה אני אעשה", קיבלתי מטבע של 10 אג'. התור כולו התעכב, המעמד היה לא נעים ומייגע, והייתי בקופה המהירה עם 5 פריטים בסך-הכל.
מרגיז סוג הנזק :
להדריך את הקופאים, לתת את העודף כמו שצריך, ולא לטו פתרון נדרש :

סופר סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה