תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מלון רויאל ים המלח שם בית העסק:
ד"נ ים המלח עין בוקק 86930 כתובת:
חופשה שהפכה לסיוט מתמשך נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 20-23/3/05, התארחנו במלון רויאל ים המלח, מלון שנבחר בקפידה רבה על ידינו כדי לבלות חופשת פינוק לרגל פרישתה של רעיתי מעבודתה! להפתעתנו המלון היה כמעט ריק מאורחים, כתוצאה מכך מרבית המלון היה שרוי בעלטה, לובי שומם, אוכל במבחר דל, ברמה ירודה ביותר, שמוחזר מיום ליום, שהוכן והוגש ע"י משגיח הכשרות מאחר שכל צוות המלון יצא לטיול מאורגן, ללא מוסיקת רקע (המערכת לא היתה תקינה) וכל זאת קורה במלון חמישה כוכבים דה לקס, שילמנו במיטב כספנו ופינינו ימי חופשה מיוחדים לחגוג את האירוע! פיניתינו למלון נענתה לאחר חודשים ארוכים וכל מה שהם מוכנים לפצות הוא חופשה חוזרת במלון בעלות של 50% ממחיר המחירון !!! אין לנו כוונה לחזור למלון לאחר הטראומה הנוראה שחווינו ובודאי לא להוציא סכום כסף נוסף ונכבד.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ופיצוי הולם על עוגמת נפש נוראה במיוח פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
יעקב סויסה - הנהלת המל שם ותפקיד:
חגי שלום רב, אנו מודים לכם על כי בחרתם לשהות במלוננו. שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. לצערנו במציאות שהייתה אז קיימות תקופות שבהן בית המלון היה מצוי תפוסות נמוכות אך מצב זה לא היה צריך לפגוע בחופשתכם. הערתך באשר לאוכל הדל (כמו שציינת) הרשה לי לחלוק עליך בנושא זה, כי מגוון ורמת האוכל שלנו מצויינת וידועה כ-הטובה באיזור. ובתפוסות נמוכות אנו נותנים דגש יותר לרמת האוכל והמגוון. פנייתכם למלון נענתה מייד וצויין שם הנחה של 50% לשני לילות אמצע שבוע או סוף שבוע. במהלך חודש ינואר 2006, אשתך פנתה אלי וביקשה לתת לה אפשרות של 50% הנחה לשלושה לילות במקום שניים ואישרתי לה זאת. לכן אני רואה שיש כוונה מצידכם לחזור למלון ואני משאיר בתוקף את הצעתי האחרונה - 50% הנחה להזמנה במלון עד שלושה לילות אירוח. צוות המלון מקווה לראותכם בקרוב ולארח אותכם כמסורת מלון רויאל ים המלח. תגובה:
מצויין בגוף התגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה