תיאור הבעיה:
בתאריכים 20-23/3/05, התארחנו במלון רויאל ים המלח, מלון שנבחר בקפידה רבה על ידינו כדי לבלות חופשת פינוק לרגל פרישתה של רעיתי מעבודתה! להפתעתנו המלון היה כמעט ריק מאורחים, כתוצאה מכך מרבית המלון היה שרוי בעלטה, לובי שומם, אוכל במבחר דל, ברמה ירודה ביותר, שמוחזר מיום ליום, שהוכן והוגש ע"י משגיח הכשרות מאחר שכל צוות המלון יצא לטיול מאורגן, ללא מוסיקת רקע (המערכת לא היתה תקינה) וכל זאת קורה במלון חמישה כוכבים דה לקס, שילמנו במיטב כספנו ופינינו ימי חופשה מיוחדים לחגוג את האירוע! פיניתינו למלון נענתה לאחר חודשים ארוכים וכל מה שהם מוכנים לפצות הוא חופשה חוזרת במלון בעלות של 50% ממחיר המחירון !!! אין לנו כוונה לחזור למלון לאחר הטראומה הנוראה שחווינו ובודאי לא להוציא סכום כסף נוסף ונכבד.
|