תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
דיוטי פרי שם בית העסק:
חיוב יתר על המידה! נושא התלונה:
בן אריה תומר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו לסקאל דיוטי פרי, המוכר צעק לכל האנשים את מחירה של מערכת סטריאו בס"ך 40 דולר. לקחנו שובר והגענו לעמדת התשלום , כמובן עם עוד מוצרים.
לא שמנו לב וחייבו אותנו על סך 50 דולר. כאשר התקשרנו לברר פשר העניין, נאלצנו לחכות 30 דקות על קו הטלפון. וקרן משירות הלקוחות אמרה: " זהו המחיר - אין מה לעשות בנידון " מוצר זה עולה 50 דולרים.

מבדיקה קצרה שלנו באינטרנט של הדיוטי פרי - מחיר המוצר הוא בכלל 35 דולרים. מה שמוכי את הטענה כי מחירו שבועיים קודם לכן היה 40 דולר ולא 50 ( ירידה של 5 דולר ולא 15 בשבועיים )
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי עגמת נפש שנגרמה לי, וכן על הזמן פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה