|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
דיוטי פרי |
שם בית העסק: |
חיוב יתר על המידה! |
נושא התלונה: |
בן אריה תומר |
שם/כינוי: |
יום שלישי 11 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגענו לסקאל דיוטי פרי, המוכר צעק לכל האנשים את מחירה של מערכת סטריאו בס"ך 40 דולר. לקחנו שובר והגענו לעמדת התשלום , כמובן עם עוד מוצרים.
לא שמנו לב וחייבו אותנו על סך 50 דולר. כאשר התקשרנו לברר פשר העניין, נאלצנו לחכות 30 דקות על קו הטלפון. וקרן משירות הלקוחות אמרה: " זהו המחיר - אין מה לעשות בנידון " מוצר זה עולה 50 דולרים.
מבדיקה קצרה שלנו באינטרנט של הדיוטי פרי - מחיר המוצר הוא בכלל 35 דולרים. מה שמוכי את הטענה כי מחירו שבועיים קודם לכן היה 40 דולר ולא 50 ( ירידה של 5 דולר ולא 15 בשבועיים )
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי + פיצוי עגמת נפש שנגרמה לי, וכן על הזמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
דיוטי פרי שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|