תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור ירושלים איזור:
הום סנטר שם בית העסק:
מודיעין סניף בית העסק:
אי מתן מענה לפנייה בעניין תקן למכשיר חשמלי נושא התלונה:
‏שבת ‏28 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך האמור נכנסתי לסניף הום סנטר כדי לרכוש , בין היתר, מפזר חום לאמבט.
איש המכירות המליץ לי על מפזר של חברת קנדי. שאלתי אותו אם יש למכשיר תקן והא ענה שכמובן שיש, ושלכל המוצרים שיש בהום סנטר יש תקן. כשביקשתי לראות את התקן, הוא התחיל לחפש באריזה ולא מצא. הוא חזר ואמר שבטוח שיש תקן, ושבקופה הראשית, שם מחזיקים העתקים של כל התקנים, יציגו לי אותו בלי שום בעיה. בהתאם לדבריו, רכשתי את המכשיר ולאחר הרכישה ניגשתי אל הקופה הראשית. העובדת שישבה שם לא ידעה על מה אני מדברת, אבל לקחה את מספר הטלפון שלי והבטיחה שיחזרו אלי ביום ראשון בנושא הזה.
מאז עבר חודש, ואף אחד לא התקשר, כמו שזה נראה אני תקועה עם מכשיר בלי תקן, ואת החברה לפי ההתנהלות הזו זה לא מעניין - כבר קניתי, לא? בכל מקרה, לא הייתי רוכשת מכשיר ללא תו תקן, אלמלא ההבטחות שניתנו לי בעסק.
כספי סוג הנזק :
קודם כל - לקבל העתק מתו התקן. פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
יוליה דנבליאן- מנהלת ש שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה לשביעות רצונה המלאה. תגובה:
רצ"ב תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה