תיאור הבעיה:
בתאריך האמור נכנסתי לסניף הום סנטר כדי לרכוש , בין היתר, מפזר חום לאמבט.
איש המכירות המליץ לי על מפזר של חברת קנדי. שאלתי אותו אם יש למכשיר תקן והא ענה שכמובן שיש, ושלכל המוצרים שיש בהום סנטר יש תקן. כשביקשתי לראות את התקן, הוא התחיל לחפש באריזה ולא מצא. הוא חזר ואמר שבטוח שיש תקן, ושבקופה הראשית, שם מחזיקים העתקים של כל התקנים, יציגו לי אותו בלי שום בעיה. בהתאם לדבריו, רכשתי את המכשיר ולאחר הרכישה ניגשתי אל הקופה הראשית. העובדת שישבה שם לא ידעה על מה אני מדברת, אבל לקחה את מספר הטלפון שלי והבטיחה שיחזרו אלי ביום ראשון בנושא הזה.
מאז עבר חודש, ואף אחד לא התקשר, כמו שזה נראה אני תקועה עם מכשיר בלי תקן, ואת החברה לפי ההתנהלות הזו זה לא מעניין - כבר קניתי, לא? בכל מקרה, לא הייתי רוכשת מכשיר ללא תו תקן, אלמלא ההבטחות שניתנו לי בעסק.
|