תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הצפון איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
הוראה טלפונית לניתוק מאינטרנט לא בוצעה חיוב דוקא כן,בנוסף שרות לקוי נושא התלונה:
לב עופר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב למי שקורא
שתי בעיות יש לי לגבי השרות ועונשו,מכשיר חדש של SK נכבה לאחר זמן כתוצאה של בטריה שנגמרת מהר.עבר פעמיים בדיקה נאמר הבעיה היא לא במכשיר אלא בך.
נאלצתי לקנות חדש לביתי החיילת כי לא היה ניתן לטעון את המכשיר בתדירות שהבטריה נגמרה.
יש בידי 4 מכשירים של החברה וב4 הזדמניות שונות ביקשתי שינתקו את החיבור לאינרנט וזה לאחר השבוע הראשון שבו הורדו כל הזוטות .
למרות ההוראות החוזרות ונשנות לא נותקו המכשירים ומכשיר אחד חויב על הורדה של שני משחקים למרות שבפועל ההורדה לא נעשתה מהטלפון.
לאחר דיונים רבים וכעס רב קוזז מחיר ההורדה ממחיר תחזוקה לחודש וזה לאחר שנאמר לי שזה מחמת הספק.
במידה והיו מבצעים את אשר נאמר ב4 פעמיים לא היה צריך להתקשר אין ספור פעמיים ולהתרגז ולפגוע בבריאות.
אין אני חפץ להמשיך להיות לקוח בחברה שאינה עושה את המינימום הסביר לטובת הלקוח
כספי סוג הנזק :
שיקחו אחריות על המחדלים שלהם ויקליטו שיחות בכדי לב פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה יצרתי קשר עם מר לב ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה