תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השפלה איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
הונאה רצינית נושא התלונה:
לוי אלעד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ניתקתי את המכשיר שהיה לי לאחר 3 שנים של הסכם התקשרות. ניתקתי את המכשיר בתאריך 31/1/06 והיום בתאריך 14/2/06 הגיע לי חשבון של דמי שימוש מתאריך 1/2/06 עד לתאריך 21/2/06 למרות שניתקתי את המכשיר בגלל שאני לא השתמשתי בו בתקופה הארוכה שעברה. בכל אופן זוהי עוגמת נפש ממש מגעילה שעוברת כל גבול לאחר שאני לא מעוניין במכשיר אני מנתק, למרות הניתוק מגיע לי מכתב עם שובר תשלום לביתי. אני רואה זאת כהטרדה כי אני לא רציתי שום קשר לחברת פלאפון. והמכתב מכיל מידע שפונה אליי באם אני לא משלם את הסכום הרשום בשובר הסכום יכפיל את עצמו.
כספי. ופגיעה בפרטיות סוג הנזק :
אני מעוניין שנציג בכיר יצור קשר איתי ויסיים את הסי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה יצרתי קשר עם מר לוי. מר לוי טופל לשביעות רצונו בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה