תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
קו 350 אשדוד - בני ברק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני משתמש בקו הנ"ל משנת 1993 אבל בשנים האחרנות נסיעה עוברה לדבר
למטה מכל בקורת.
1.זמן הנסיעה גודל לפי כמות הנשים באוטובוס כיון שנהג לא נותן לנשים להיכנס
בדלת קידמית וחייב לעצור לזמן רב כדי למכור ו/או לבדוק כרטיסים.
2.הנשים נכנסות בדלת אחורית והנהג לא מסוגל לבדוק מי נכנס לאוטובוס
וכך קיימת פגיעה למצב הביטחוני בכלי רכב.
3.נוסעים שמים מטענים על מושבים ואנו צריכים לשבת על המושב מלוכלך.
4.לעתים קרובות בנסיעה מבני ברק מגיע אוטובוס מלא ואחר-כך בדרך עובר אותנו אוטובוס ריק.

5 .מחיר הנסיעה עדיין גבוה ולא ברור מי זכאי ומי לא .אני ראיתי כמה פעמים
שכרטיסיה מוזלת קונים גם צעירים וגם מבוגרים וגם זקנים.
6.למרות זאת הנסיעה בקו אמינה וגם הנהגים מספיק טובים ומקצוענים.

תודה ובברכה,
פפרני יורי

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית הרשה לי לציין בפניך כי ניתן לפנות לאגד ישירות באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות הפקס שמספרו 039145005 שנית, קו זה מיועד ומותאם לצרכיה של האוכלוסייה החרדית ופועל תחת ביקורת קפדנית של פרנסי הקהילה באשדוד הרב מלאך והרב רז'מינסקי. נשים העולות מאחור לא אמורות לעכב את הנסיעה שכן בחלקו האחורי של האוטובוס מותקן מנקב שאיתו אמורההנוסעת לנקב את אמצעי הכרטוס שבידה. העובדה שנוסעים שמים מטענים על הכסאות לא יכולה להיפתר ע"י אגד שכן אין הנהג יכול להשגיח על כל נוסע. אנו מצפים מהנוסעים שלנו לכבד את זולתם. אם מי מהם לא עושה כן, אתה רשאי אתה להעיר לו על כך. מכירת כרטיסיות מוזלות מתאפשרת למי שמחזיק בידו כרטיס זכאי. כרטיס זה מונפק ע"י משרד הפנים בהתאם לקריטריונים שנקבעו על ידיו, ולכן לגיל או למין אין חשיבות, מה שמשנה זה אם יש לנוסע "תעודת זכאות". תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה