תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
אי שדרוג מכשיר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני עובד בחברת רד-בינת תל-אביב וקיבלנו חבילה של חברת אורנג הכוללת שדרוג מכשיר הפנו אותי למרכזי השירות בכדי לבצע את הסכם החבילה.
הגעתי ביום שישי 10.02.06 למרכז שירות בזבוטינסקי 96 פ"ת ושם לאחר המתנה של שעה החתימו אותי על הסכם החבילה אך את השידרוג לא ביצעו והפנו אותי לאורנג ישיר. לאחר שיחה עם איש קשר ועם אורנג ישיר הפנו אותי חזרה למרכז השירות הנ"ל ואמרו שהשידרוג יתבצע ללא בעיה חזרתי היום למרכז השירות ושם מנהל הסניף שוב הודיע שאין אפשרות לבצע שידרוג אך הבטיח שלאחר המתנה של 20 דקות אצא עם מכשיר אך לצערי שוב הודיע לאחר בדיקה מקיפה שאין ניתן לבצע זאת בסניף הנ"ל והפנה אותי לרעננה או לחדרה (קצת מצחיק אני גר בפ"ת ובשביל שדרוג אצטרך לנסוע למקום מרוחק מה שם זה לא אורנג כמו בפ"ת? מה ההבדל?)
בזבזתי 1.5 שעות מזמני תודה על החבילה אבל השידרוג המובטח בחבילה מתקבל רק בסניפים מסויימים (מישהו יכול להסביר לי מדוע?)
בכל אופן בפלאפון הסכימו לתת לי חבילה דומה עם שדרוג למכשיר יותר טוב
אך אם יבואו לקראתי באורנג אשאר.
ו סוג הנזק :
שדרוג מכשיר כנדרש ושיביאו אותו עד לביתי לאחר הטלטל פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ברקוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה