תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השפלה איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
אי התיחסות לפניתי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-2 לפברואר פניתי לחברת אגד לגבי הקו 83 אשר נוסע מראשון לציון לכיוון פתח תקווה. הפניה שמספרה 131149 לא זכתה לתשובה עד היום.
בנוסף למה שצוין בפניה ארצה להדגיש שקו זה לא נוסע בשעות קבועות, לא כל 15-10 דקות כפי שאמור, אלא מאחר באופן קבוע. בזמן אחרון עברתי למוניות שרות אך מדוע אני אמורה לסבול מהשירות שכזה אחרי שכל חודש במשך שנה אני מוציעה על נסעיות כ250 ש"ח.
עלבון סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
פניתך התקבלה בחברת אגד אך בשל תקלה באתר האינטרנט שלנו אין לנו דרך "למשוך " פניות ולטפל בהן. לשאלתך - אגד מקפידה מאוד על לוחות הזמנים ועל יציאת הקווים מתחנות המוצא בשעות שנקבעו ופורסמו. אך עיכובי דרך, פקקי תנועה, עבודות בכביש וסיבות נוספות הגורמות לעיכובים אינן בתחומי אחריותנו או בשלטיתינו. תגובה:
בכל מקרה אני ממליץ לך להתעדכן בלוח הזמנים המעודכן של האוטובוס פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה