תיאור הבעיה:
1. במאי 2005 רכשתי מכשיר מיקרו-גל דגם WP900AP23 מבית קריסטל.
2. לאחר פחות מ 3 חודשים,המכשיר הפסיק לחמם.
3. פניתי לשרות קריסטל באזור המרכז, ומסרתי את המכשיר לתיקון. - בזבזתי חצי יום עבודה.
4. לאחר שבוע קיבלתי את המכשיר המתוקן - שוב בזבזתי חצי יום עבודה.
5. שוב לאחר חודשיים, המכשיר שוב הפסיק לחמם - אותה התקלה.
6. פניתי אליהם שוב, והפעם דרשתי שיחליפו לי את המכשיר, אך הם סירבו בטענה שהתקלה הטכנית הפעם שונה מהפעם הקודמת, והסכימו רק לתקן את המכשיר - שוב בזבזתי חצי יום עבודה.
7. לאחר שבוע קיבלתי את המכשיר המתוקן - שוב בזבזתי חצי יום עבודה.
8. לאחר 3 חודשים, שוב המכשיר הפסיק לחמם - אותה התקלה.
9. פניתי אליהם שוב, והפעם דרשתי או שיחליפו לי את המכשיר, או שלפחות יאריכו את תקופת האחריות בשנה נוספת - הם כמובן סירבו למרות שפניתי אפילו למנהל הסניף. הם היו מוכנים רק לתקן את המכשיר.
10. בשיחה שהיתה לי עם מנהלת פניות הציבור, כרמלה, שאלתי אותה "מה אם המכשיר יתקלל לי שוב בעוד 3 או 4 חודשים?" והיא ענתה לי ש"אז המכשיר לא יהיה באחריות יותר" - כלומר הם יתקנו לך את המכשיר אפילו אלף פעם במהלך שנת האחריות - אך לא יחליפו את המכשיר או יאריכו את תקופת האחריות למרות שהמכשיר באמת מקולקל.
11. לסיכום הייתי אומר:
השרות גרוע
שעות פעילות מעבדה מאד לא נוחות
איכות המוצר ירודה מאד
|