תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קריסטל שם בית העסק:
רח' הצורף 3 - אזור התעשייה - חולון כתובת:
אזור התעשייה - חולון סניף בית העסק:
תקלות חוזרות במיקרו-גל חדש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. במאי 2005 רכשתי מכשיר מיקרו-גל דגם WP900AP23 מבית קריסטל.
2. לאחר פחות מ 3 חודשים,המכשיר הפסיק לחמם.
3. פניתי לשרות קריסטל באזור המרכז, ומסרתי את המכשיר לתיקון. - בזבזתי חצי יום עבודה.
4. לאחר שבוע קיבלתי את המכשיר המתוקן - שוב בזבזתי חצי יום עבודה.

5. שוב לאחר חודשיים, המכשיר שוב הפסיק לחמם - אותה התקלה.
6. פניתי אליהם שוב, והפעם דרשתי שיחליפו לי את המכשיר, אך הם סירבו בטענה שהתקלה הטכנית הפעם שונה מהפעם הקודמת, והסכימו רק לתקן את המכשיר - שוב בזבזתי חצי יום עבודה.
7. לאחר שבוע קיבלתי את המכשיר המתוקן - שוב בזבזתי חצי יום עבודה.
8. לאחר 3 חודשים, שוב המכשיר הפסיק לחמם - אותה התקלה.
9. פניתי אליהם שוב, והפעם דרשתי או שיחליפו לי את המכשיר, או שלפחות יאריכו את תקופת האחריות בשנה נוספת - הם כמובן סירבו למרות שפניתי אפילו למנהל הסניף. הם היו מוכנים רק לתקן את המכשיר.
10. בשיחה שהיתה לי עם מנהלת פניות הציבור, כרמלה, שאלתי אותה "מה אם המכשיר יתקלל לי שוב בעוד 3 או 4 חודשים?" והיא ענתה לי ש"אז המכשיר לא יהיה באחריות יותר" - כלומר הם יתקנו לך את המכשיר אפילו אלף פעם במהלך שנת האחריות - אך לא יחליפו את המכשיר או יאריכו את תקופת האחריות למרות שהמכשיר באמת מקולקל.
11. לסיכום הייתי אומר:
השרות גרוע
שעות פעילות מעבדה מאד לא נוחות
איכות המוצר ירודה מאד
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר או החזר כספי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוח תגובה:
ניתן פתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה