|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
אגד (Egged) |
שם בית העסק: |
הורדת קוי גוש עציון ממרכז העיר. |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התלוננתי על חוסר תשומת הלב והיחס הלא שווה שמעניקה החברה שלכם לתושבי גוש עציון והאזור.
נענתי על ידי מחלקת פניות הציבור בצורה אנונימית ולא מספקת בעליל.
להלן תמצית הדברים:
*ציינתם שאפשר לפנות לאגד בדרכים אחרות אך הריני להודיע לכם שםפניתי לאתר זה אחרי שלא עניתם לי בדרכים שציינתם!!
*אמרתם ש"השינוי התנועתי נעשה בראיה ממלכתית ובהתאם לתמורות התחבורתיות בעולם, שהחליטו כי יש להוציא את האוטובוסים ממרכזי העיר ולהכניס לשם רק רכבות קלות ו/ או מספר מועט של אוטובוסים".
כרגע הורדתם את הקווים הנ"ל בלבד. כמו שאמרתי הקוים של מעלה אדומים ותוך העיר עדיין עוברים במרכז העיר.
האמנם מספר קוים אלו יעשו את השינוי הנדרש?? אני מסופקת בכך.
*אתם טוענים שהשינוי נעשה בגלל הרכבת אך בשלטים ובפרסומים שהרכבת עצמה מציגה נכתב שהיא "עולה לאויר" בשנת 2008 בלבד.
עד אז אנחנו אמורים לדמיין אותה או לחלופין לסוע בקו 5 הלא מועיל.
*אמרתם שקיבלתם אין ספור פניות של נוסעים המברכים אותכם על המהלך. וביטאתם את תקוותכם כי בעתיד גם אני אחוש כי השינוי שנעשה עונה גם לצרכיי.
איך אחוש זאת אם בנתיים במשך שנה וחצי אצטרך לחכות בתחנה בלתי מוגנת מפגעי מזג האוויר לקו 30 שיוצא בכל חצי שעה? אבזבז את זמני ואת כספי??
מצורפת התלונה הקודמת. אבקש אתכם הפעם לענות לי תשובות הוגנות בהתאם לשאלותיי ולא לפטור אותי בדברים חסרי משמעות!!.
(תלונתי הקודמת:)
אני גרה בעתניאל שבהר חברון ולומדת במכללת אפרתה שבירושלים בשכונת תלפיות.
במשך שנה וחצי של לימודים אני נוסעת עם קו 160 ישירות עד לתלפיות.
יש לציין שהדרך גם ככה ארוכה ומסורבלת ושלנסוע אחרי כן מקריית ארבע לעתניאל זה גם דבר לא פשוט.
לקחתם לי את ההטבה היחידה שלי לסוע לפחות מהמכללה לקריית ארבע באופן
רציף בלי לשלם פעמיים ולהתרטב בגשם!!
לקחתם לכל תושבי גוש עציון, קריית 4 והר חברון את הזכות לקבל שירות הוגן שיגיע לתחנה המרכזית!!
אני רוצה לומר לכם שאתם גורמים לנו לבזבוז כסף אדיר (למרות שהורדתם כמה אגורות) ובעיקר לעוגמת נפש עצומה!!
אתם טוענים שזה בגלל הרכבת.
אני עדיין לא מכירה רכבת
אתם מוסיפים קו שאטל לתחנה המרכזית,
איך הוא יעזור לי להגיע לתלפיות??
אתם תממנו לי מוניות או תואר חדש (כי מה שעשיתם יגרום לי לא להגיע למכללה בזמן כל יום!!)
למה למעלה אדומים אתם לא מעיזים לעשות כזה דבר?
הרי יש רכבת!?!!
גם הם עיר ספר!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת הקווים למסלולם עד קיום הרכבת ועד ההחזרה תגבו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בוקר טוב,
צר לי כי תשובתי הקודמת לא סיפקה אותך, אך הרשי לי לציין בשנית כי השינוי שנעשה בקווי דרום ירושלים נעשה על דעת ולפי בקשת משרד התחבורה תוך תיאום עם ראשי המועצות של גוש עציון, קריית ארבע וישובי הסביבה. עליך להבין כי אגד איננה חברה פרטית העושה כל שיעלה על דעתה. בשל הקשרים עם הרגולטור אנחנו גורם מבצע בלבד. כלומר ברגע שיש ראייה ממלכתית של שינוי תחבורתי השינוי מוטל על אגד לצורך ביצוע, מה שאומר שההחלטה על שינוי זה לא הגיעה מאגד אלא ניתנה לה כמטלה לביצוע.
הרשי לי לציין שוב כי תלונתך הינה תלונת יחיד. לא שאיננו מייחסים לה חשיבות אך אנחנו כחברה צריכים לתת את הדעת על שירות לרוב הלקוחות שלנו כאשר ברור שאי אפשר לרצות את כולם.אין לי אלא להצר על חוסר הנוחות ועוגמת הנפש שהשינוי התחבורתי גרם לך אך עליך להבין כי קצרה ידינו מלהושיעך.
|
תגובה: |
התנצלות על חוסר הנוחות. |
פתרון: |
|
|
|